+48 514 521 676
biuro@artdelarte.pl
Katalogi reklamowe są specyficzną formą reklamy, ponieważ ze względu na szeroki dostęp do Internetu ich prezentacja równie często występuje w formie drukowanej, co w postaci cyfrowej - zazwyczaj jako wielostronicowe pliki PDF. Zawartość, jaka powinna być uwzględniona przy projektowaniu katalogu firmowego nie jest odgórnie narzucona i zamknięta w sztywnych ramach projektowych. Jak prawie każda forma reklamy - katalog reklamowy powinien zawierać podstawowe informacje o firmie, jednak jego strony wewnętrzne mogą być zagospodarowane wszystkim tym, co dane przedsiębiorstwo ma do przekazania. Zawartość może być np. opisem oferty, usług, lub wykazem danych technicznych produktów.
Projekt katalogu firmowego powinien być wynikiem przemyślanego ułożenia stron i ich zawartości. Zazwyczaj w katalogu znajduje się sporo tekstów, a także fotografie. Na etapie projektowania graficznego należy uwzględnić nie tylko ich ułożenie, ale także odpowiednią czytelność po wydrukowaniu i samą liczbę stron, która w przypadku katalogów drukowanych zwiększa się zawsze co 4. Strony wewnętrzne mogą mieć powtarzalną oprawę graficzną, lub też każda z nich może być zaprezentowana w odmienny sposób - wszystko to zależny od poczynionych ustaleń przed realizacją projektu graficznego katalogu firmowego.
Szyte katalogi firmowe są na tyle wszechstronną i uniwersalną podstawą do realizacji odmiennych projektów, że pełnią także różnorodne funkcje wykraczające poza domyślną rolę katalogu reklamowego. Jeżeli w dużym uproszczeniu przyjmiemy, że kilka stron zszytych razem ze sobą to właśnie katalog - ta forma może występować np. jako cenniki, menu restauracji, instrukcje obsługi, lub inne projekty, które łączy jedno - wielostronicowa forma połączone ze sobą zszywkami. Założenie to jest prawidłowe, a docelowe przeznaczenie zależne jest od potrzeb firmy, która taki katalog chce zrealizować.
Wszystkie prace związane z projektowaniem i drukiem katalogów wyceniane są indywidualnie.
Katalogi reklamowe, podobnie jak pozostałe projekty graficzne realizowane w Art Delarte tworzone są od podstaw na indywidualne zamówienie klienta. Oznacza to, że w zależności od złożoności projektu - czas pracy między poszczególnymi realizacjami różni się między sobą. Nakład pracy potrzebny do realizacji projektu katalogu „X” jest odmienny, niż czas pracy przy katalogu „Y”. Na etapie wyceny przekłada się to bezpośrednio na oszacowanie kosztów realizacji indywidualnego katalogu. Przy naszych realizacjach nie korzystamy z szablonów, dzięki czemu klienci otrzymują zawsze unikatowy projekt katalogu dla swojej firmy.
Jednym z najważniejszych aspektów wpływających na cenę za projekt katalogu firmowego jest powtarzalność (lub całkowita odmienność) projektu graficznego na kolejnych jego stronach. Jeżeli na etapie projektowania wypracowany jest jeden układ, który następnie przenoszony jest na kolejne strony, tylko z innymi danymi, to taka realizacja w ostatecznym rozrachunku najprawdopodobniej okaże się tańsza, niż projekt katalogu, w którym każda ze stron posiada swój odmienny design i charakter. Nie jest to jednak jedyny czynnik, który wpływa na cenę za projekt katalogu reklamowego.
Po ustaleniu kwestii związanej z powtarzalnością graficzną, lub indywidualizacją poszczególnych stron w katalogu firmowym, kluczowa będzie również jego docelowa zawartość. Inaczej będziemy projektować stronę z kilkoma zdjęciami i krótkim hasłem reklamowym, niż np. stronę z rozbudowaną tabelą z danymi technicznymi. Istotne jest również to, czy dostarczone przez klienta materiały fotograficzne wymagają dalszej obróbki graficznej, czy też może są odpowiednio przygotowane do użycia w projekcie katalogu. Biorąc pod uwagę to wszystko, co zostało powyżej opisane - każdy szczegół ma znaczenie i wpływa na ostateczną cenę za projekt katalogu firmowego.
Wykonujemy również vouchery
Projekty i druk
Katalog, broszura, folder - określenia te czasami używane są zamiennie w odniesieniu do tego samego produktu, jednak występują między nimi znaczące różnice. Głównym czynnikiem determinującym ich nazwę jest liczba stron. Foldery reklamowe przyjmują zazwyczaj proste formy składane z niewielką ilością informacji. Broszury są zdecydowanie bliższe katalogom, ponieważ są szyte lub klejone i swoją objętością sięgają nawet kilkudziesięciu stron. Sama broszura reklamowa powinna przede wszystkim przekazywać informacje o firmie, produktach, lub usługach. Katalog z kolei powinien się skupiać przede wszystkim na szczegółowej prezentacji oferty firmy i występuje w postaci szytej, klejonej, lub spiralowanej.
W związku z tym, że oferujemy projektowanie katalogów pod indywidualne zamówienie - na etapie realizacji nomenklatura nie jest istotna, ponieważ każdy projekt katalogu / broszury / folderu jesteśmy w stanie wykonać z taką zawartością i w takiej formie, jakie zostaną ustalone z klientem. Dzięki personalizacji realizujemy indywidualne projekty szyte (dosłownie) na miarę potrzeb zamawiającego. Tworzone katalogi są zgodne z identyfikacją wizualną, która często dostarczana jest przez naszych klientów przed etapem projektowania graficznego.
Podstawową cechą wspólną wymienionych produktów jest fakt, że są one zazwyczaj drukowane w postaci obszerniejszej, niż ulotki. Niekiedy może się zdarzyć, że ulotka reklamowa zaprojektowana w dużym formacie (np. A4) przybiera formę składaną i można ją potraktować jako folder. Aż nadto poprawne nazewnictwo nie ma tutaj jednak zbyt wielkiego znaczenia, jeżeli świadomie wraz z klientem ustalimy zakres informacji i wygląd projektu graficznego katalogu / broszury / folderu. Do każdego zamówienia podchodzimy indywidualnie, zatem masz pewność otrzymania realizacji, która nie będzie szablonowym rozwiązaniem.
Katalogi reklamowe doskonale spełniają swoje zadanie przy prezentacji niewielkiej, jak i obszernej (np. kilkadziesiąt stron) oferty firmy. Minimalna liczba stron katalogu drukowanego to 8 (okładka i 4 strony wewnętrzne). Tak niewielką formę można jednak określić broszurą, lub folderem. Niezależnie od nazwy należy pamiętać o tym, że w przypadku projektowania katalogów firmowych dokładamy zawsze co 4 strony wewnętrzne. Ich liczba (z pominięciem okładki) może zatem wynieść 4, 8, 12, 16 itd. Związane jest to z samym drukiem i późniejszym składaniem projektu. Takie ograniczenia nie występują jednak w przypadku katalogów publikowanych tylko w Internecie.
Katalogi szyte ze względu na swoją specyfikę mają ograniczenia w stosunku do liczby stron. Przy bardzo obszernym druku katalogów zastosowane szycie nie pozwoliłoby na stabilną formę, dlatego dla projektów z dużą liczbą stron stosowane są katalogi klejone. Dzięki temu, że przy katalogach klejonych możliwe jest osiągnięcie zwartego grzbietu i formy, która może mieć nawet kilkaset stron - takie rozwiązanie zalecane jest dla bardzo obszernych projektów. Stabilne klejenie pozwala na realizację, która będzie trwała i wytrzymała.
Katalogi spiralowane dzięki zastosowanej na grzbiecie spirali (po długim, lub po krótkim boku) wyglądają nieszablonowo i są ciekawą alternatywą dla katalogów szytych. Ze względu na ograniczenia samej spirali - liczba możliwych do zaprojektowania stron wewnętrznych przy zastosowaniu tej formy jest zbliżona właśnie do katalogów szytych. Wybór zawsze należy do zamawiającego, jednak należy mieć na względzie samo przeznaczenie katalogu, który może być np. instrukcją obsługi i w takiej sytuacji zapewne użyjemy formy szytej, a nie spiralowanej. Instrukcji nie nazwiemy oczywiście katalogiem, jednak sama jej szyta forma wychodzi właśnie od specyfiki produkcji katalogu firmowego.
Indywidualna realizacja w Art Delarte
Napisz lub zadzwoń do nas
Jako firma specjalizująca się w tworzeniu identyfikacji wizualnej, projektów na potrzeby druku, a także realizacji stron i sklepów internetowych, doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważna jest odpowiednia szata graficzna przy wszelkiego rodzaju narzędziach marketingowych. Z tego powodu właśnie przy projektowaniu katalogów firmowych zwracamy szczególną uwagę na każdy, nawet najmniejszy aspekt graficzny. Jest to niezwykle istotne, aby całość prezentowała się spójnie i estetycznie. Wiemy, jak należy wykonać projekt katalogu reklamowego, by wyeksponować najistotniejsze informacje.
Najważniejszą w odbiorze z punktu widzenia klienta, czy też potencjalnego partnera biznesowego cechą jest bowiem czytelność i przejrzystość — zarówno pod względem merytorycznym, jak i graficznym. Odbiorca wszystkie niezbędne treści powinien mieć podane w taki sposób, aby nie musieć ich szukać po całym katalogu i nadmiernie domyślać się, gdzie mogą one występować. Katalog firmowy niczym dobry utwór muzyczny powinien mieć swój rytm i kolejność ułożenia treści, co przełoży się w efekcie na czytelną i spójną formę wizualną. Jest to bardzo istotne w szczególności przy rozbudowanych katalogach firmowych, ale także przy tych, które mają mniej stron.
Przed przystąpieniem do projektowania katalogu ustalamy z klientem wspólną wizję. Do każdego zamówienia podchodzimy indywidualnie, starając się uwzględnić wszystkie uwagi zamawiającego. Oczywiście mamy świadomość, że niektórzy klienci będą chcieli mieć szerszy wybór, wykraczający poza jedną propozycję graficzną. W związku z tym oferujemy możliwość zamówienia kilku projektów katalogu firmowego, spośród których następnie wybierany jest jeden. Do projektu wyjściowego możliwe jest nakładanie poprawek graficznych w cenie zamówienia. W ten sposób jesteśmy w stanie zagwarantować doskonałe odwzorowanie wspólnie wypracowanej wizji. Podczas projektowania katalogów w Toruniu nasza praca opiera się na współpracy i zrozumieniu potrzeb klienta.
Projekt i druk katalogów to ważny krok dla każdej firmy. Fakt stworzenia katalogu reklamowego świadczy o tym, że dane przedsiębiorstwo nabyło już odpowiedni zakres wiedzy, posiada sprecyzowane usługi, lub towary, którymi w szerszym zakresie chce się podzielić z potencjalnymi odbiorcami, lub partnerami biznesowymi. Katalogi reklamowe są często pierwszym linkiem łączącym konsumenta z daną marką. Odbiorca przegląda przedstawioną w nich ofertę oraz poszczególne treści, jednocześnie i mimowolnie wyrabiając sobie opinię o danej firmie. Ważne jest zatem, aby katalog firmowy był zaprojektowany z dbałością o szczegóły i odzwierciedlał ducha firmy.
Pierwsze wrażenia są niezwykle ważne, można wręcz powiedzieć, że kluczowe dla pozytywnego odbioru marki i chęci dalszego zapoznania się z jej ofertą. Katalogi i foldery reklamowe to doskonały sposób na zaprezentowanie swojej firmy z jak najlepszej strony nie tylko potencjalnym klientom, ale także wspomnianym wcześniej partnerom biznesowym. Jeżeli firma posiada katalog reklamowy, to znaczy, że ma coś do przekazania i jej wartość w oczach klientów automatycznie rośnie. Przedsiębiorstwo w podświadomości klientów staje się wtedy bardziej profesjonalne i godne zaufania.
Podświadome zyskiwanie na wartości to jedno, jednak docelowo najważniejsza będzie faktyczna zawartość i cel zaprojektowanego katalogu. Mogłoby się wydawać, że w dobie cyfryzacji marketing przeniósł się do Internetu. Nie sposób z tym polemizować, jednak stało się to tylko po części. Skuteczny marketing łączy możliwości reklamy online z tradycyjną formą drukowaną. Tradycyjne, drukowane formy reklamy wciąż mają się dobrze i nic nie wskazuje na to, aby miało się to szybko zmienić.
Zamów projekt dla siebie
Napisz lub zadzwoń do nas
Współpracujemy z jednymi z najlepszych drukarni w branży. Dzięki sprawdzonym rozwiązaniom i doświadczeniu w zakresie druku katalogów szytych, klejonych i spiralowanych, mamy pewność co do poziomu ich druku. W ten sposób jesteśmy w stanie zagwarantować doskonałą jakość nie tylko samego projektu graficznego, ale także druku katalogów i folderów reklamowych. Każdy realizowany przez nas projekt katalogu firmowego od razu przygotowywany jest do druku z uwzględnieniem wszystkich drukarskich wytycznych (m.in. formatu pliku, spadów, marginesów i profilu kolorów).
Po realizacji projektu graficznego większe nakłady katalogów realizujemy w technice offsetowej, niższe w cyfrowej. Każda z wymienionych technik oferuje doskonałą jakość wydruku, co jest dla nas i dla naszych klientów priorytetem. Na podstawie obustronnych rozmów wspólnie z klientami ustalamy najdogodniejsze rozwiązania, które sprostają ich oczekiwaniom. Dobór gramatury papieru, uszlachetnień i innych aspektów druku docelowo wpływa nie tylko na jakość realizacji, ale również na cenę za sam druk. Na każdym etapie współpracy podpowiadamy naszych zdaniem optymalne rozwiązania.
Druk katalogów firmowych następuje nie tylko w Toruniu, ale także przy współpracy z drukarniami zamiejscowymi. Przy wyborze partnerów z zakresu druku katalogów kierujemy się zawsze jakością, terminowością i atrakcyjnymi cenami, które możemy następnie zaoferować naszym klientom. Ofertę kierujemy do firm znajdujących się na terenie całej Polski. W cenie realizacji zawsze zawiera się wysyłka kurierem w jedno wskazane miejsce w Polsce, lub odbiór osobisty w Toruniu. Katalogi wysyłamy również poza granicę Polski, jednak wtedy koszt za przesyłkę wyliczany jest indywidualnie.
Wykonujemy również strony internetowe
Projekty i kodowanie
Portfolio
Cennik
Doradzimy i bezpłatnie wycenimy
Napisz lub zadzwoń do nas
Etapy współpracy
Przed realizacją każdy pomysł poddajemy wcześniejszej analizie, aby sprostać wymaganiom naszych Klientów.
Konsultacje
›
Pomysł
›
Projekt
›
Realizacja
Nasze atuty
Indywidualne
projekty
Wieloletnie
doświadczenie
Autorskie
rozwiązania
Kompleksowa
obsługa
Terminowe
realizacje
Spersonalizowana
wycena
Obsługa
techniczna
Stały
kontakt
Opinie naszych klientów
Mariusz Sz
"Zleciliśmy przygotowanie template do ofert na jeden z marketplace. Wszystko jest jak należy. Ewidentnie można polecić do współpracy."
Andrzej M
"Świetna firma, wszystko sprawnie i łatwo. Współpraca na najwyższym poziomie. Polecam gorąco."
Łukasz Zając
"Z czystym sumieniem polecam. Wykonanie samego projektu, jak również kontakt bez zarzutu najmniejszego. Życzyłbym sobie samych takich wykonawców na swojej drodze!"
Michał Trzewiczek
"Z całego serca polecam firmę Art Delarte. Pan Rafał jest specjalistą w swojej dziedzinie. Posiada nieszablonowe podejście do każdego klienta oraz służy bezinteresowną pomocą."
Mariusz Grabowski
"Serdecznie polecam, wieloletnia współpraca, dobry kontakt."
Aneta Kwiatkowska
"Z Art Delarte współpracuję od dłuższego czasu i z przyjemnością wystawiam pozytywną opinię. Agencja zrealizowała dla mnie już kilka projektów, m.in. logo, stronę internetową, teczki firmowe, wizytówki, szyldy reklamowe, papier firmowy i etykiety. Profesjonalizm i zaangażowanie..."
Anita A.
"Terminowa realizacja, bardzo dobry i szybki kontakt, szablon eBay wyszedł bardzo ładnie. Polecam!"
Krystian Wozny
"Świetne doradztwo oraz bezproblemowy kontakt z ekspresowymi zmianami na stronie www. Polecam."
Magdalena Nicoletti
"Profesjonalne usługi projektowania i druku menu do restauracji i wizytówek. Polecam Pana Rafała."
Piotr Kotwasiński
"Terminowość. Dobry kontakt. Świetna współpraca. Potrafią coś zrobić od początku do końca. Przygotowali nam już strony i loga dla dwóch firm, zadbali o reklamę. Polecam."
Kaal Agencja
"Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Art Delarte. Pan Rafał jest profesjonalistą swojej sprawy. Wszystko było wytłumaczono oraz zrobiono w terminie. Przedstawione projekty sprawdziły nasze oczekiwania! Polecamy!!!"
Anna Chomicz
"Agencja zaprojektowała dla nas logo oraz stronę www. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy. Realizacja była bardzo dobrze rozplanowana, kontakt był szybki i bezpośredni. Wysoko cenię doradztwo zarówno merytoryczne jak i estetyczne jakie otrzymaliśmy podczas planowania działań marketingowych."
Piotr Bagiński
"Polecam Art Delarte !! Pełen profesjonalizm, strona WWW i logo dopracowana w każdym szczególe."
Patrycja Pingot
"Bardzo miła współpraca. Logo spełniło moje oczekiwania. Sprawna realizacja. Gorąco polecam :)"
Katarzyna Plak
"Super szybka komunikacja. Nie spodziewałam się, że tak szybko będę miała super logo zgodne z moimi oczekiwaniami :)"
Arkadiusz Bogucki
"Art Delarte to bardzo dobra i solidna firma, nasza współpraca polegała na przygotowaniu projektu strony internetowej, logo, a także wizytówek. W efekcie otrzymaliśmy projekty, które spełniły nasze oczekiwania. Polecam Art Delarte jako partnera godnego zaufania."
Piotr Śliwiński
"Bardzo pozytywne doświadczenie. Przede wszystkim na plus zasługuje dobra komunikacja. Pan Rafał jest profesjonalistą w swoim fachu i bardzo poważnie podchodzi do realizacji powierzonych mu zleceń. Gorąco polecam!"
Sylwia Aiz
"Sprawnie, szybko, DOSKONALE! Pan Rafał z pełnym profesjonalizmem zajął się reklamą mojej firmy (strona internetowa, ulotki, wizytówki, logo). W pełni spełnił wszystkie moje oczekiwania :) Polecam i na pewno jeszcze skorzystam z usług Art Delarte :)"
Bartosz Suwald
"Z czystym sumieniem polecam firmę art delarte - profesjonalnie wykonana responsywna skórka na ebay i dodatkowo profesjonalna pomoc z zakresu informatyki z integracją skórki na baselinker, gdzie było przy tym sporo pracy."
Marcel Jędruszczak
"Profesjonalne wykonanie, doskonały i szybki kontakt mailowy. Polecam."
Cezary Sakławski
"Profesjonalna Firma. Doskonały kontakt. Szybka realizacja. Zadowalający efekt."
Daniel K
"Bardzo zadowolony ze współpracy. Największym atutem szybkość działania! Z czystym sumieniem polecam!"
Karolina Borys-Piotrkowska
"Bardzo szybko i profesjonalnie. Polecam :)"
Tomasz Kamiński
"Szczerze polecam agencję Art Delarte. Przede wszystkim bardzo dobry kontakt na całym etapie tworzenia projektu. Na początku klient dostaje szczegółową wycenę i fachowe doradztwo na temat identyfikacji wizualnej. Przez cały okres współpracy klient otrzymuje niezwłocznie niezbędne informacje..."
Aleksandra Smuga
"Bardzo szybka realizacja wszelkich projektów oraz bezproblemowa komunikacja. Szczerze polecam!"
Krzysztof Serczyński
"Świetny kontakt, profesjonalizm w pełnym wydaniu. Serdecznie polecam."
Grzegorz Hyjek (Actigo)
"Szybka niezawodna firma, POLECAM!!!"
Agnieszka Drozd
"Bezbledna interpretacja pomyslu klienta, bezproblemowa wspolpraca, anielska cierpliwosc do niezliczonej ilosci zmian, przystepne ceny oraz szybkosc wykonania projektu wszystko oceniam na 5 gwiazdek. Polecam !!! :)"