+48 514 521 676
biuro@artdelarte.pl
Instrukcja obsługi logo – w taki sposób można określić księgę znaku. Opisane w niej zasady budowy i stosowania znaku firmowego wraz z najważniejszymi punktami odnośnie jego formy tworzą zbiór informacji, które pozwalają na używanie logo w sposób świadomy i zrozumiały dla każdego. Dzięki spójności, którą wyznacza księga znaku możliwe jest zachowanie ciągłości identyfikacji wizualnej w firmie. Stosując się do opisanych zasad, zyskujesz sposobność utrzymania jednolitego wizerunku logo firmy. Pozwala to na jego prezentację na materiałach reklamowych w niezmienionej formie.
Tworzymy księgę znaku (w PDF, a także w wersji drukowanej) do zrealizowanych projektów logo firmy. Dzięki zawartym w niej informacjom możliwe jest poznanie szczegółów dotyczących m.in. wersji logo, jego typografii i kolorystyki, a także konstrukcji, czy odmian. Zakres ten nie wyczerpuje danych, które zawiera w sobie księga znaku. Można w niej umieścić w zasadzie wszystkie potrzebne informacje składające się na opis logo, które będą niezbędne w firmie. Cel tych zabiegów jest zawsze ten sam – osiągnięcie spójności i zrozumienie zastosowania znaku firmowego na różnych płaszczyznach jego eksploatacji.
Zawartość księgi znaku
Wersja podstawowa (pozytyw i negatyw)
Wersja monochromatyczna (pozytyw i negatyw)
Wersja achromatyczna (pozytyw i negatyw)
Typografia
Konstrukcja
Pole ochronne
Skalowanie
Odmiany
Błędne modyfikacje
Cena netto od
1.000 zł
1.230 zł brutto
Wykonujemy również strony internetowe
Projekty i kodowanie
Koszt utworzenia indywidualnej księgi znaku w formacie PDF zależny jest przede wszystkim od jej zawartości. W cenniku podane zostały informacje, które zawarte są w podstawowej księdze znaku. Często taki zakres jest wystarczający i firmy nie potrzebują jeszcze bardziej rozbudowanej formy. Jeżeli jednak potrzebujesz księgę znaku z szerszym zakresem informacji, to nic nie stoi na przeszkodzie, abyś otrzymał od nas bezpłatną wycenę na interesujący Cię zakres prac związany z przygotowaniem księgi znaku dla Twojej firmy.
W przeważającej większości przypadków księga znaku realizowana jest tylko w postaci pliku PDF, który można rozesłać drogą mailową, lub udostępnić na serwerze podając do niego bezpośredni link. Zdarzają się jednak sytuacje, w których zamawiający oprócz pliku PDF księgi znaku chciałby posiadać ją również w wersji drukowanej. Cena za druk zależna od szczegółów, które należałoby ustalić przed jej produkcją – przede wszystkim wpływa na nią ma liczba stron, nakład, gramatura papieru, a także ewentualne uszlachetnienia.
Budowa identyfikacji wizualnej w firmie powinna rozpoczynać się od projektu logo. Utworzenie znaku firmowego opartego o przemyślaną koncepcję określa często na długie lata kierunek graficzny w firmie. Styl, kolorystyka, budowa, czyli wszystko to, co znajduje się w księdze znaku przekłada się następnie na kolejne projekty. Samo logo może wskazać dominującą kolorystykę we wszystkich aspektach graficznych. Na rynku nie brakuje krajowych i globalnych podmiotów, z którymi kojarzona jest jednoznacznie określona kolorystyka. Dzięki spójności logo z pozostałymi materiałami reklamowymi możliwe jest wypracowanie takich właśnie zapadających w pamięć skojarzeń.
Niezależnie od tego, czy księga znaku występuje w formacie pliku PDF do możliwej szybkiej dystrybucji w firmie i poza nią, czy funkcjonuje jako fizyczny wydruk do przeglądania – powinna być zawsze aktualna. Zdarza się, że firmy realizują rebranding logo i zapominają na tym etapie o aktualizacji księgi. Samo odświeżenie logo niesie ze sobą konieczność jego zmiany na wszystkich materiałach reklamowych, aby były aktualne i zawierały znak graficzny, który jest spójny dla wszystkich wydruków i prezentacji online (np. na stronie www, czy sklepie internetowym). Obrazuje to, jak ważne jest logo i dlaczego jest punktem wyjścia do pozostałych projektów.
Indywidualna realizacja w Art Delarte
Napisz lub zadzwoń do nas
Księga identyfikacji wizualnej jest zbiorem szczegółowych zasad projektowania materiałów firmowych. Można uznać, że jest ona rozszerzoną wersją księgi znaku, która z kolei opisuje wykorzystanie tylko samego logo. Księga identyfikacji wizualnej opisuje nie tylko wykorzystanie logo w praktyce, ale określa również szczegółowo formaty, budowę i wykorzystanie logo na potrzeby poszczególnych projektów. Dotyczy to np. wizytówek, papieru firmowego, teczek, ulotek, odzieży i innych materiałów reklamowych.
Księga identyfikacji wizualnej może zawierać w sobie od razu księgę znaku, lub też mogą to być dwa osobne projekty. Mogą one występować osobno, jednak nie mogą przekazywać rozbieżnych komunikatów. Jedna księga, czy dwie? Decyduje o tym zapotrzebowanie w danym przedsiębiorstwie i docelowo firma graficzna, która z danych informacji będzie korzystać podczas realizacji projektów. Niekiedy występuje potrzeba wykorzystania samej tylko księgi znaku, a innym razem niezbędna do wykonania powierzonych zadań okazuje się księga identyfikacji wizualnej.
Zamów projekt dla siebie
Napisz lub zadzwoń do nas
Cennik
Doradzimy i bezpłatnie wycenimy
Napisz lub zadzwoń do nas
Etapy współpracy
Przed realizacją każdy pomysł poddajemy wcześniejszej analizie, aby sprostać wymaganiom naszych Klientów.
Konsultacje
›
Pomysł
›
Projekt
›
Realizacja
Nasze atuty
Indywidualne
projekty
Wieloletnie
doświadczenie
Autorskie
rozwiązania
Kompleksowa
obsługa
Terminowe
realizacje
Spersonalizowana
wycena
Obsługa
techniczna
Stały
kontakt
Opinie naszych klientów
Łukasz Zając
"Z czystym sumieniem polecam. Wykonanie samego projektu, jak również kontakt bez zarzutu najmniejszego. Życzyłbym sobie samych takich wykonawców na swojej drodze!"
Michał Trzewiczek
"Z całego serca polecam firmę Art Delarte. Pan Rafał jest specjalistą w swojej dziedzinie. Posiada nieszablonowe podejście do każdego klienta oraz służy bezinteresowną pomocą."
Mariusz Grabowski
"Serdecznie polecam, wieloletnia współpraca, dobry kontakt."
Aneta Kwiatkowska
"Z Art Delarte współpracuję od dłuższego czasu i z przyjemnością wystawiam pozytywną opinię. Agencja zrealizowała dla mnie już kilka projektów, m.in. logo, stronę internetową, teczki firmowe, wizytówki, szyldy reklamowe, papier firmowy i etykiety. Profesjonalizm i zaangażowanie..."
Anita A.
"Terminowa realizacja, bardzo dobry i szybki kontakt, szablon eBay wyszedł bardzo ładnie. Polecam!"
Krystian Wozny
"Świetne doradztwo oraz bezproblemowy kontakt z ekspresowymi zmianami na stronie www. Polecam."
Magdalena Nicoletti
"Profesjonalne usługi projektowania i druku menu do restauracji i wizytówek. Polecam Pana Rafała."
Piotr Kotwasiński
"Terminowość. Dobry kontakt. Świetna współpraca. Potrafią coś zrobić od początku do końca. Przygotowali nam już strony i loga dla dwóch firm, zadbali o reklamę. Polecam."
Kaal Agencja
"Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Art Delarte. Pan Rafał jest profesjonalistą swojej sprawy. Wszystko było wytłumaczono oraz zrobiono w terminie. Przedstawione projekty sprawdziły nasze oczekiwania! Polecamy!!!"
Anna Chomicz
"Agencja zaprojektowała dla nas logo oraz stronę www. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy. Realizacja była bardzo dobrze rozplanowana, kontakt był szybki i bezpośredni. Wysoko cenię doradztwo zarówno merytoryczne jak i estetyczne jakie otrzymaliśmy podczas planowania działań marketingowych."
Piotr Bagiński
"Polecam Art Delarte !! Pełen profesjonalizm, strona WWW i logo dopracowana w każdym szczególe."
Patrycja Pingot
"Bardzo miła współpraca. Logo spełniło moje oczekiwania. Sprawna realizacja. Gorąco polecam :)"
Katarzyna Plak
"Super szybka komunikacja. Nie spodziewałam się, że tak szybko będę miała super logo zgodne z moimi oczekiwaniami :)"
Arkadiusz Bogucki
"Art Delarte to bardzo dobra i solidna firma, nasza współpraca polegała na przygotowaniu projektu strony internetowej, logo, a także wizytówek. W efekcie otrzymaliśmy projekty, które spełniły nasze oczekiwania. Polecam Art Delarte jako partnera godnego zaufania."
Piotr Śliwiński
"Bardzo pozytywne doświadczenie. Przede wszystkim na plus zasługuje dobra komunikacja. Pan Rafał jest profesjonalistą w swoim fachu i bardzo poważnie podchodzi do realizacji powierzonych mu zleceń. Gorąco polecam!"
Sylwia Aiz
"Sprawnie, szybko, DOSKONALE! Pan Rafał z pełnym profesjonalizmem zajął się reklamą mojej firmy (strona internetowa, ulotki, wizytówki, logo). W pełni spełnił wszystkie moje oczekiwania :) Polecam i na pewno jeszcze skorzystam z usług Art Delarte :)"
Bartosz Suwald
"Z czystym sumieniem polecam firmę art delarte - profesjonalnie wykonana responsywna skórka na ebay i dodatkowo profesjonalna pomoc z zakresu informatyki z integracją skórki na baselinker, gdzie było przy tym sporo pracy."
Marcel Jędruszczak
"Profesjonalne wykonanie, doskonały i szybki kontakt mailowy. Polecam."
Cezary Sakławski
"Profesjonalna Firma. Doskonały kontakt. Szybka realizacja. Zadowalający efekt."
Daniel K
"Bardzo zadowolony ze współpracy. Największym atutem szybkość działania! Z czystym sumieniem polecam!"
Karolina Borys-Piotrkowska
"Bardzo szybko i profesjonalnie. Polecam :)"
Tomasz Kamiński
"Szczerze polecam agencję Art Delarte. Przede wszystkim bardzo dobry kontakt na całym etapie tworzenia projektu. Na początku klient dostaje szczegółową wycenę i fachowe doradztwo na temat identyfikacji wizualnej. Przez cały okres współpracy klient otrzymuje niezwłocznie niezbędne informacje..."
Aleksandra Smuga
"Bardzo szybka realizacja wszelkich projektów oraz bezproblemowa komunikacja. Szczerze polecam!"
Krzysztof Serczyński
"Świetny kontakt, profesjonalizm w pełnym wydaniu. Serdecznie polecam."
Grzegorz Hyjek (Actigo)
"Szybka niezawodna firma, POLECAM!!!"
Agnieszka Drozd
"Bezbledna interpretacja pomyslu klienta, bezproblemowa wspolpraca, anielska cierpliwosc do niezliczonej ilosci zmian, przystepne ceny oraz szybkosc wykonania projektu wszystko oceniam na 5 gwiazdek. Polecam !!! :)"