+48 514 521 676

biuro@artdelarte.pl

Tworzenie logo firmy


Indywidualne projekty graficzne

Logo firmy – podstawa identyfikacji wizualnej

Podstawowym elementem wpływającym na rozpoznawalność przedsiębiorstwa (i jego późniejszy sukces) jest odpowiednio zrealizowana identyfikacja wizualna. Jedną z jego najważniejszych składowych jest projekt logo firmy. Ten mogłoby się wydawać mały, lecz niezwykle znaczący element wizualnej układanki składa się na pewnego rodzaju wizytówkę całego przedsiębiorstwa w oczach klientów. Jest on fundamentem dla każdej firmy, która chce wyróżnić się na tle konkurencji. Aby zyskać większą rozpoznawalność wśród potencjalnych klientów i tym samym zbudować pewną renomę, przedsiębiorstwo musi posiadać własną identyfikację wizualną, której podstawowym i nieodłącznym elementem jest właśnie indywidualne i niepowtarzalne logo firmy.

Portfolio

Różnorodność realizacji, przy których mieliśmy przyjemność współpracować z naszymi klientami spowodowała, że nie zamknęliśmy się tylko i wyłącznie na jeden obszar tematyki budowania znaków firmowych. Tworzyliśmy m.in. dla firm informatycznych, prawniczych, budowlanych, motoryzacyjnych, transportowych, hotelarskich, czy meblarskich. Jest to tyko wycinek branż, z którymi mieliśmy styczność przy okazji wykonania logo firmy. Mnogość realizacji, które znajdują się w portfolio tylko potwierdza ten fakt.

Logo | Appimeo Logo | Biotena Logo | Blue Ocean Logo | Coisa Verde Logo | Ecoactive Logo | Fundacja im. Alexisa De Tocqueville'a Logo | Geo-Projekt Brukarstwo Logo | Grabowski - Meble Na Wymiar Logo | Idźczak Meble Logo | Kancelaria Adwokacka Anna Nadolska Logo | Kraina Parkietu Logo | Lean Logo | Liberti Energy Logo | Marcin Chowaniec - Kancelaria Radców Prawnych Logo | Mini Mini - Mali Przyjaciele Przyrody Logo | New Level Media House Limited Logo | Nowa System Logo | Sens AIR Logo | Thorius Logo | Unible Canalizare

Logo firmy - cennik

Basic Realizacja 1 projektu graficznego z 5 poprawkami.

Liczba projektów
1

Indywidualny projekt
Tak

Rozpoczęcie prac
3 dni

Liczba poprawek
5

Cena netto od
1.000 zł
1.230 zł brutto

Silver Realizacja 3 projektów graficznych z 5 poprawkami.

Liczba projektów
3

Indywidualny projekt
Tak

Rozpoczęcie prac
4 dni

Liczba poprawek
5

Cena netto od
2.000 zł
2.460 zł brutto

Gold Realizacja 5 projektów graficznych z 5 poprawkami.

Liczba projektów
5

Indywidualny projekt
Tak

Rozpoczęcie prac
5 dni

Liczba poprawek
5

Cena netto od
3.000 zł
3.690 zł brutto

Premium Przygotowanie indywidualnej oferty.

Liczba projektów
Indywidualnie

Indywidualny projekt
Tak

Rozpoczęcie prac
Indywidualnie

Liczba poprawek
Indywidualnie

Cena netto od
Indywidualnie
-

Uzyskaj bezpłatną wycenę na projekt logo ›

PDF Ogólne warunki współpracy

Wykonujemy również strony internetowe
Projekty i kodowanie

Sprawdź ofertę ›

Zakres usług przy tworzeniu logo dla firmy

W Art Delarte nie przeprowadzamy odpłatnego badania rynku, a konsultacje i ustalenia związane z projektowaniem logo firmy są bezpłatne i niezobowiązujące, nawet przed samym zamówieniem - na etapie pierwszych rozmów i ustalania szczegółów przedmiotu zamówienia. Praca włożona przez nas w ten proces jest nienamacalną składową całej usługi. Przynosi ona jednak wymierną korzyść w postaci realizacji profesjonalnego projektu, który nie jest przypadkową grafiką, a wynikiem przemyślanej koncepcji.

Do każdego zrealizowanego projektu firmowego logo zawsze dostarczamy pliki w wersjach wektorowych (CDR, EPS, PDF), a także rastrowych (JPG, PNG). Dzięki temu, że projektujemy w programie do grafiki wektorowej – logo firmy może być używane również przy realizacji wydruków wielkoformatowych, bez utraty jakości. Na samym etapie tworzenia logo firmy przewidujemy możliwe wykorzystanie znaku firmowego i dbamy o jego czytelność przy użyciu nawet na niewielkich wydrukach - np. wizytówkach, papierze firmowym, teczkach, a także na stronie www i sklepie internetowym. Wszystko to może zapewnić przemyślana koncepcja i doświadczenie, którego nie brakuje nam w Art Delarte.

W cenie zamówienia zawierają się również poprawki graficzne (o ile indywidualnie nie ustalono inaczej), które można wykorzystać przy dopracowywaniu pierwotnego projektu logo. Należy przy tym pamiętać, ze poprawki realizowane są w ramach ustalonej koncepcji i nie mogą tworzyć nowej formy znaku firmowego. Jeżeli zamówionych zostało więcej projektów, niż jeden - poprawki dotyczą wybranego projektu logo, a nie wszystkich. Dokładne dopracowanie tej kwestii i ścisłość zakresu modyfikacji pozwala klientom na podejmowanie przemyślanych decyzji odnośnie wykorzystania poprawek.

W ramach projektowania logo firmy możemy dostarczyć również jego różne wersje - np. sygnet w osobnych plikach, wersje monochromatyczne, lub też achromatyczne. Niektóre realizacje możemy przygotować również w postaci przestrzennej w trzech wymiarach (3D). W związku z indywidualnym charakterem usługi wszystko zależne jest od szczegółów, które ustalamy wspólnie z klientem. Jeżeli już na wstępie występują różne wersje - warto je zebrać w jedną całość poprzez stworzenie księgi znaku, która określi nam podstawowe parametry i przekaże dodatkowe informacje odnośnie samego logo firmy.

Projektowanie logo firmy - możliwości współpracy

Podczas tworzenia logo firmy na zamówienie bardzo ważnym aspektem jest odpowiednie przygotowanie przed realizacją. Zanim przystąpimy do pracy na etapie konsultacji tworzymy z klientem wspólną wizję. Wypracowana koncepcja (lub koncepcje - w przypadku zamówienia większej liczby projektów) jest przeważnie efektem wspólnych ustaleń. Ze swojej strony podpowiadamy naszym zdaniem optymalne rozwiązania, jednak ostateczna decyzja należy zawsze do klienta. Nie narzucamy odgórnie swoich rozwiązań, tylko bazujemy na partnerskim podejściu do realizacji.

Jeżeli jednak zamówienie tego wymaga – projekt logo firmy może być zrealizowany w pełni na podstawie tylko i wyłącznie naszej wizji, którą powinieneś jedynie zaakceptować, lub zgłosić ewentualne poprawki nakładane w ramach ustalonej koncepcji. Jeżeli taka sytuacja na miejsce, to nie musisz posiadać specjalnych preferencji odnośnie realizacji, całość jest po naszej stronie. Pozyskujemy wtedy jedynie podstawowe informacje o firmie (m.in. nazwę i branżę). Jeżeli pozostawisz nam wolną rękę w kwestii całej realizacji, bazując na zaufania do naszych kompetencji, stworzenie pomysłu na projekt logo firmy w całości będzie po naszej stronie.

Bywają jednak realizacje, przy których nasi klienci narzucają odgórnie swoją koncepcję. Jeżeli jesteśmy w stanie ją zrealizować, to oczywiście przystępujemy do wyceny, a następnie do kreatywnego tworzenia logo dla ich firmy. Nie stanowi dla nas przeszkody realizacja indywidualnego logo firmy w pełni zgodnego z wytycznymi przekazanymi przez klienta. Należy przy tym pamiętać, aby realizacja nie była plagiatem. Przestrzegając prawo nie podejmujemy się budowy grafik, które są kopią cudzej własności. Bazujemy tylko i wyłącznie na własnej pracy, a w przypadku koncepcji klienta czasami również na przekazanych przez niego materiałach.

Sytuacja, w której wizja projektu powstaje na podstawie wspólnych ustaleń zdarza się najczęściej. Dzięki temu ostateczny kształt logo jest wynikiem zaangażowania obu stron - firmy zamawiającej i wykonawcy, czyli nas – Art Delarte. Z przyjemnością podejmiemy się realizacji niezależnie od tego, czy posiadasz szczegółowe wytyczne w kwestii utworzenia logo firmy dla swojego przedsiębiorstwa, czy przyświeca Ci tylko chęć stworzenia bez skonkretyzowanych detali. W każdym z wariantów jesteśmy w stanie zaproponować optymalne rozwiązanie, którego efektem będzie profesjonalny projekt logo firmy.

Indywidualna realizacja w Art Delarte
Napisz lub zadzwoń do nas

Skontaktuj się z nami ›

Dlaczego firmy potrzebują własnego logo?

Wyobraźmy sobie sytuację, w której jeden z wiodących producentów obuwia sportowego (lub jakakolwiek inna firma, która jest kojarzona ze względu na swój znak firmowy) nie posiada indywidualnego logo. Skąd odbiorcy towaru (lub usługi - w zależności od branży) od razu mieliby wiedzieć, że dany produkt należy do tej firmy? Konsument miałby problem z jednoznacznym odróżnieniem obuwia firmy "X" od firmy "Y", jeżeli nie znajdowałoby się na nich charakterystyczne zaprojektowanie logo firmy danego producenta. Należy przy tym pamiętać, że na projekt logo składa się zarówno nazwa, jak i sygnet. Każdy z tych elementów może być motywem wyróżniającym się na tle konkurencji.

Rozpoznawalność nie pojawia się znikąd. Nawet najlepszy projekt logo firmy bez zbudowania zasięgu i odpowiednich zabiegów marketingowych sam z siebie nie stanie się popularny. Bardzo istotne jest, aby już na samym początku budowania tożsamości firmy, lub marki skupić się jej wizerunku. Dzięki stworzeniu silnych fundamentów w aspekcie wizualnym dalsze prace polegające na budowaniu stosownej rozpoznawalności w oparciu o logo firmy będą o wiele łatwiejsze. Proces ten niekiedy przychodzi naturalnie z czasem, jednak zazwyczaj trzeba pomóc w realizacji celów marketingowych właściwymi zabiegami.

Odświeżenie wizerunku logo firmy – rebranding

Przeważnie nazwa firmy pozostaje z nią od początku do końca jej istnienia w niezmienionej formie. Odświeżenie wizerunku firmy, czyli rebranding przechodzi co jakiś czas nie tylko logo, ale również pozostałe elementy składowe identyfikacji wizualnej. Jest to proces w pełni naturalny i niekiedy konieczny, aby materiały graficzne z biegiem lat nie starzały się wizualnie. Tak, jak zmieniają się mody odzieżowe, tak samo może zmienić się postrzeganie znaków firmowych. Nie oznacza to jednak, że trzeba budować wtedy cały projekt logo firmy od podstaw. Odświeżenie bywa często na tyle subtelne (choć nie zawsze), że nie jest widoczne na pierwszy rzut oka. Dopiero po porównaniu dwóch projektów logo (przed odświeżeniem i po rebrandingu) obok siebie widać różnice w nich występujące.

Przy odświeżaniu wizerunku podstawa samej koncepcji na sygnet może pozostać niezmieniona w stosunku do pierwotnych założeń, a modyfikacji ulegają wtedy tylko detale samego logotypu. Każdy rebranding odbywa się jednak na innych zasadach i jest przeprowadzany indywidualnie. Możliwość, a niekiedy wręcz konieczność odświeżenia projektu logo firmy zostały w tym miejscu zaakcentowane ze względu na to, aby wskazać, że wraz z rozwojem przedsiębiorstwa, a także z upływającym czasem warto pochylić się nad świeżością wizualną logo i materiałów reklamowych.

Zamów projekt dla siebie
Napisz lub zadzwoń do nas

Skontaktuj się z nami ›

Jakie powinno być idealne logo firmy?

Wielu przedsiębiorców rozpoczynających działalność na rynku ma świadomość, że wraz ze startem działalności konieczne będzie stworzenie odpowiedniego logo firmy. Unikalny znak graficzny jest niezbędny, jeśli mówimy o budowaniu marki i podjęciu działań, których efektem jest tworzenie i umocnienie się na rynku poprzez materiały graficzne i wizualny odbiór wizerunku firmy. Idealne logo powinno być proste i czytelne dla odbiorców w taki sposób, aby wywoływało jednoznaczne i założone skojarzenia z konkretną firmą, lub marką. Na takie działanie ma wpływ bardzo wiele czynników. Do grupy trzech najważniejszych należą: prostota, rozpoznawalność oraz ponadczasowość.

Wszystkie znane na całym świecie koncerny posiadają znak graficzny, który wpasowuje się w wymienione wcześniej kryteria. Wykonanie logo firmy, które będzie zbyt krzykliwe i rozbudowane nie sprawi, że klienci je zapamiętają. Znacznie lepiej w podświadomość wpisują się proste rozwiązania, które pomimo upływającego czasu i zmian w modzie wciąż są atrakcyjne dla odbiorców. Najlepsze projekty logo nie znikną z głów odbiorców przez bardzo długie lata. Będą nie tylko przypominały nazwę firmy, ale również nawiązywały do konkretnych odczuć i emocji, które wiążą się bezpośrednio z danym produktem lub usługą. W Art Delarte pomożemy w wykreowaniu odpowiedniego wizerunku Twojej firmy i zaprojektujemy dla niej indywidualny projekt logo.

Psychologowie udowodnili w wielu badaniach naukowych, że kolor ma ogromne znacznie dla odbioru treści. Barwy nie tylko różnie prezentują się, kiedy je ze sobą zestawiamy, ale również wywołują odmienne emocje u konkretnych grup odbiorców. Ogólne odbieranie kolorów przez podświadomość człowieka jest podobne – np. czerwień kojarzy nam się z silnymi emocjami, żółty ze słońcem, a zieleń z naturą. Wykazano jednak, że pigmenty o różnym nasyceniu są inaczej odbierane przez kobiety i mężczyzn. Również ludzie w różnym wieku reagują inaczej na poszczególne kolory. Wiedza z tego zakresu pozwala nam na dostosowanie kolorystyki logo firmy w taki sposób, by mogło ono celnie trafić w odczucia docelowej grupy odbiorców.

Formularz kontaktowy

Do wysłania formularza wymagane jest wypełnienie wszystkich pól i wyrażenie zgody.

Portfolio

Cennik

Doradzimy i bezpłatnie wycenimy
Napisz lub zadzwoń do nas

Bezpłatna wycena ›

Etapy współpracy
Przed realizacją każdy pomysł poddajemy wcześniejszej analizie, aby sprostać wymaganiom naszych Klientów.


Konsultacje Pomysł Projekt Realizacja

Skontaktuj się z nami ›

Nasze atuty

Projekty graficzne na indywidualne zamówienie

Indywidualne
projekty

Obsługujemy firmy od 2009 roku

Wieloletnie
doświadczenie

Rozwiązania graficzne i programistyczne szyte na miarę

Autorskie
rozwiązania

Obsługa firm w zakresie projektowania, reklamy i druku

Kompleksowa
obsługa

Zlecenia realizowane są zgodnie z ustalonym terminem

Terminowe
realizacje

Indywidualna wycena każdej realizacji

Spersonalizowana
wycena

Oferujemy obsługę techniczną nad zrealizowanymi projektami

Obsługa
techniczna

Zapewniamy stały kontakt w godzinach pracy

Stały
kontakt

Opinie naszych klientów

Sprawdź opinie w Google ›

Uzyskaj bezpłatną wycenę ›