+48 514 521 676

biuro@artdelarte.pl

Papier firmowy


Projektowanie i druk papieru firmowego, Word i PDF

Projektowanie papieru firmowego

Tworzymy i drukujemy indywidualne projekty papiery firmowego dla firm i osób prywatnych. Nasze realizacje możesz od razu wydrukować na drukarce domowej, lub firmowej, a także w profesjonalnej drukarni (współpracujemy z kilkoma!). Projekty papieru z logo przekładamy także na wersję do cyfrowego wykorzystania w Word i formacie PDF. Dzięki temu zarządzanie zawartością dokumentu może się okazać jeszcze łatwiejsze. Jeżeli zdecydujesz się na wydruk papieru firmowego w drukarni w większym nakładzie – pozwoli to na optymalizację kosztów dzięki niskiej cenie jednostkowej za arkusz i wysokiej jakości samego wydruku.

Papier firmowy w Word, PDF, lub innym formacie, który będziemy mogli dla Ciebie przygotować (zapytaj o to w trakcie składania zamówienia) pozwoli z kolei na możliwość szerszej edycji przed samym wydrukiem. Opcja ta niesie ze sobą ryzyko występowania różnić między poszczególnymi wydrukami ze względu na różne drukarki używane w firmie, czy niekoniecznie napełniony do końca tusz / toner. Każdy z wariantów ma swoje plusy i minusy, które należy rozważyć przy wyborze tego, czy papier będzie drukowany w firmie, czy zlecany w drukarni.

Na etapie zamówienia możliwe jest połączenie powyższych wariantów, czyli zaprojektowanie papieru z uwzględnieniem druku w wysokiej jakości, a także przygotowanie wersji cyfrowej w programie do obróbki tekstu (np. wspominany wcześniej Word). Decydując się na taki wariant otrzymujesz elastyczność i możliwość druku zgodnie z aktualnymi potrzebami w firmie. Jeżeli nie wiesz, która z opcji będzie optymalna dla Ciebie, lub Twojej firmy – skontaktuj się z nami, a podpowiemy, wycenimy i dopasujemy indywidualną ofertę do Twoich potrzeb.

Papier firmowy - projekty (portfolio)

Papier firmowy | Ascom Networks Papier firmowy | Drapała Zarządzanie Nieruchomościami Papier firmowy | En-Prof Papier firmowy | EstheticOrtho Gabinet Ortodontyczny Papier firmowy | Euromaster Papier firmowy | Fabio Marotta Wohnraumdesign Papier firmowy | FunCorner Papier firmowy | Good Way Catering Papier firmowy | Instytut Rynku Nieruchomości i Przedsiębiorstw Papier firmowy | Kaal Agencja Pracy Papier firmowy | Kancelaria Adwokacka Anna Nadolska Papier firmowy | Kancelaria Radcy Prawnego Katarzyna Filipczyk-Trela Papier firmowy | Lovena Papier firmowy | Marcin Chowaniec - Kancelaria Radców Prawnych Papier firmowy | MDM Konsulting Papier firmowy | Nowa System Papier firmowy | Panas Papier firmowy | PCBMAX Papier firmowy | Premium Consulting Papier firmowy | Pretor Projekt Papier firmowy | Saks Audit Papier firmowy | Semitrailer Papier firmowy | Strefa Piękna Papier firmowy | Unible Canalizare Papier firmowy | W Obronie

Projektowanie papieru firmowego - cennik

Basic Realizacja 1 projektu graficznego (1 strona) z 5 poprawkami.

Liczba projektów
1

Indywidualny projekt
Tak

Rozpoczęcie prac
3 dni

Liczba poprawek
5

Cena netto od
150 zł
184,50 zł brutto

Silver Realizacja 3 projektów graficznych (1 strona) z 5 poprawkami.

Liczba projektów
3

Indywidualny projekt
Tak

Rozpoczęcie prac
4 dni

Liczba poprawek
5

Cena netto od
300 zł
369 zł brutto

Gold Realizacja 5 projektów graficznych (1 strona) z 5 poprawkami.

Liczba projektów
5

Indywidualny projekt
Tak

Rozpoczęcie prac
5 dni

Liczba poprawek
5

Cena netto od
450 zł
553,50 zł brutto

Premium Przygotowanie indywidualnej oferty.

Liczba projektów
Indywidualnie

Indywidualny projekt
Tak

Rozpoczęcie prac
Indywidualnie

Liczba poprawek
Indywidualnie

Cena netto od
Indywidualnie
-

Uzyskaj bezpłatną wycenę na papier firmowy ›

PDF Ogólne warunki współpracy

Papier firmowy - przemyślane projekty

Każdy wzór papieru firmowego tworzymy od podstaw, dzięki czemu nasi klienci otrzymują unikatowy projekt graficzny dostosowany do wymagań i potrzeb w ramach przedsiębiorstwa. Realizację możemy dostosować do identyfikacji wizualnej w firmie, lub zaproponować całkowicie „świeży” projekt. Po etapie projektowania naturalnie kolejnym krokiem jest druk papieru firmowego – w tym zakresie oferujemy najlepsze dostępne opcje dostosowane do potrzeb klientów. Drukujemy nawet bardzo niskie nakłady na urządzeniach cyfrowych i offsetowych. Najniższym nakładem, który zalecamy jest 500 sztuk, co odpowiada ryzie papieru.

Projektowanie papieru firmowego - tak jak wszystkich innych elementów identyfikacji wizualnej - powinno być odpowiednio przemyślane. Bardzo istotna jest w tym przypadku subtelność, należy przede wszystkim pamiętać o celu papieru. Nie powinien zawierać zbyt wielu ozdobników, czy przesadnej ilości informacji. Najistotniejszym elementem, który znajduje się w zasadzie na wszystkich materiałach reklamowych w firmie jest logo. To właśnie ono stanowi główny znak rozpoznawalny marki. Podczas tworzenia papieru firmowego ważne jest nienachalne wykorzystanie elementów kolorystycznych identyfikacji wizualnej, a także umieszczenie odpowiednich danych kontaktowych.

W przypadku papieru firmowego, projekty wykonujemy po szczegółowych (w miarę możliwości) ustaleniach z klientem. Jest dla nas bardzo istotne, aby na każdym etapie współpracy podejmowane przez zamawiającego decyzje były świadome i wynikające ze zrozumienia zagadnienia w kwestii projektu papieru firmowego. Możesz także powierzyć nam realizację, bez jakiejkolwiek własnej ingerencji i wytycznych (oprócz wskazania danych merytorycznych, które mają się znaleźć na projekcie). Zalecamy wtedy skorzystanie z opcji utworzenia kilku projektów graficznych, dzięki czemu zyskasz wybór sposób zaproponowanych layoutów (wzorów).

Wykonujemy również teczki firmowe
Projekty i druk

Sprawdź ofertę ›

Papier firmowy z logo

Wspomnianym już wcześniej najważniejszym punktem papieru firmowego jest logo firmy. To właśnie ono stanowi główny element identyfikacyjny, dlatego budując od podstaw identyfikację wizualną dla firm zwracamy na nie szczególną uwagę, niezależnie od materiału reklamowego, na którym ma być umieszczone. Na papierze firmowym zazwyczaj znajduje się w nagłówku, często również w stopce i stanowi wyróżniający się element w stosunku do pozostałych danych, które znajdują się na projekcie. Bardzo często wykorzystywane jest również jako znak wodny w tle – w tym przypadku zazwyczaj widoczny jest tylko sam sygnet. Umieszczone dodatkowe elementy w tle nie mogą jednak zaburzać czytelności tekstu, który się nich znajdzie.

Właściwa ekspozycja logo nie tylko na papierze firmowym wpływa na utrwalenie jego wizerunku przez odbiorców. Należycie umieszczone na projekcie, z prawidłowymi marginesami i wolną przestrzenią dookoła, która nie zaburza jego czytelności, to jedne z podstawowych zasad, które powinny być respektowane przy tworzeniu papieru firmowego. Zasad tych jest znacznie więcej, natomiast na samym etapie projektowania należy sobie zadać pytanie o cel realizacji papieru i o to, w jaki sposób będzie wykorzystywany – do pojedynczych dokumentów, czysto informacyjnie z zadrukowaną tylko jedną stroną i niewielką ilością treści, czy może jako wielostronicowy dokument tekstowy? Odpowiedź na zadane pytanie potrafi określić kierunek projektu papieru firmowego.

Papier firmowy Word

Projekty papieru tworzymy nie tylko na potrzeby druku, ale również na użytek programu Microsoft Word dla formatów m.in. doc, docx, odt i innych. Nie ograniczamy się jednak tylko do Word’a i realizację możemy przełożyć do innych formatów programów tekstowych. W zależności od ustaleń z klientem zrealizowany projekt przekładany jest w całości jako tło dokumentu, bez możliwości prostej edycji zawartości papieru, lub tylko jego poszczególne elementy graficzne zaszyte są na stałe w dokumencie tekstowym, a treść pozostawiona jest jako możliwa do edycji. Opcjonalnie możemy zrealizować oprawę graficzną papieru nie na zasadzie importu z programu graficznego, ale bezpośrednio w Word (lub podobnym programie). Dzięki tej opcji możliwa będzie pełniejsza edycja z wysokości dokumentu tekstowego. Docelowo realizujemy wariant, który najbardziej odpowiada zamawiającemu.

Zrealizowany w postaci pliku dokumentu tekstowego i wykorzystywany wewnątrz firmy z możliwym eksportem (np. do PDF) papier firmowy można w łatwy sposób dystrybuować drogą elektroniczną. Jest to niewątpliwie korzystna opcja dla firm, w których przesyłane są dokumenty na odległość, a które muszą posiadać firmowy i jednolity layout papieru. Opcja projektu w Word nie wyklucza oczywiście posiadania również wersji papierowej zrealizowanej w drukarni, natomiast otwiera dodatkowe możliwości szybkiego dzielenia się dokumentem nie tylko wewnątrz firmy, ale również przesyłania wybranych treści do kontrahentów z wykorzystaniem firmowych kolorów, logo i innych elementów identyfikacyjnych zawartych na projekcie.

Indywidualna realizacja w Art Delarte
Napisz lub zadzwoń do nas

Skontaktuj się z nami ›

Druk papieru firmowego

Oprócz samego projektu, znaczenie ma także jakość druku papieru firmowego. Chcąc zapewnić jak największe zadowolenie z wykonywanych przez nas usług, w ramach realizacji kompleksowego zamówienia po wykonaniu projektu graficznego oferujemy druk papieru firmowego w wybranym nakładzie i formacie. Druk papieru firmowego odbywa się w m.in. w Toruniu, a także przy współpracy z drukarniami partnerskimi z całego kraju. Nasze usługi kierujemy do klientów z całej Polski.

Standardowym, najczęściej używanym formatem dla projektu i druku papieru firmowego jest klasyczna kartka papieru używana w biurach, czyli A4 (210x297mm). Niekiedy zdarza się zapotrzebowania na format o połowę mniejszy, czyli A5, jednak sytuacja ta ma miejsce niezwykle rzadko. W razie zapotrzebowania na niestandardowy rozmiar wychodzący poza standardowe ramy (A4, lub A5) – również taką opcję jesteśmy w stanie zaproponować. Docięcie do wybranego formatu, bo o nim mowa stwarza możliwości personalizacji papieru nie tylko ze względu na projekt, ale również ze względu na wydruk.

Druk papieru firmowego odbywa się najczęściej na papierze offset preprint o gramaturze 90g. W miarę dostępności, wydruku możemy dodać również na papierze grubszym, o wyższej gramaturze 120g, cechującym się większą sztywnością w stosunku do 90g, a także na papierach kredowych. Jeżeli papier ma być od razu wpięty do segregatora – oferujemy dziurkowanie z wybraną liczbą otworów (domyślnie od 1 do 4). Przy zdecydowanej większości zamówień papier drukowany jest jednostronnie, ale nie ogranicza nas nic, aby zamówienie zadrukować z dwóch stron – w takim przypadku możliwe jest użycie odmiennych projektów na obu stronach.

Od czego zależy cena za wydruk papieru firmowego?

Duża część drukowanych projektów ma swoją domyślną specyfikację realizowaną przy okazji większości zamówień. Podobna sytuacja ma miejsce dla druku papieru firmowego. Wspomniany już wcześniej standard w postaci papieru preprint offset o gramaturze 90g z zadrukiem jednostronnym w kolorze to podstawa i domyślna konfiguracja druku, od której bywają odstępstwa. Każda zmiana niesie ze sobą również modyfikację kosztów zamówienia – niekiedy docelowa cena może okazać się wyższa, a innym razem niższa, niż w przypadku zamówienia standardowego druku. Należy w tym miejscu wspomnieć, że standardowy nie oznacza druku gorszego, niż niestandardowy. Każde zamówienie może mieć swoje specyficzne założenia, które będą możliwe tylko i wyłącznie poza wyjściową i domyślną specyfikacją druku.

Kolejnym i w zasadzie najważniejszym aspektem wpływającym na cenę jest nakład, który liczony jest przeważnie jako dodanie do siebie kolejnych ryz papieru. Jedna ryza to 500 sztuk, zatem przelicznik jest bardzo prosty – 500, 1000, 1500 itd. Im więcej sztuk papieru zostanie wydrukowanych w ramach jednego zamówienia, tym jego cena jednostkowa będzie niższa (niekiedy znacznie niższa). Zasada ta obowiązuje przy okazji prawie każdego druku materiałów reklamowych. Różnice w kwocie między poszczególnymi nakładami mogą być stosunkowo niewielkie, nawet przy zdecydowanym wzroście drukowanego nakładu. Jeżeli wydrukowany papier firmowy będzie używany w firmie bez zmian projektowych przez dłuższy czas, to zdecydowanie warto za jednym razem wydrukować kilka, a nawet kilkanaście tysięcy sztuk – to się po prostu opłaca!

Zamów projekt dla siebie
Napisz lub zadzwoń do nas

Skontaktuj się z nami ›

Czy drukowanie papieru firmowego w drukarni jest konieczne?

Jedną z odpowiedzi, które często słyszą nasi klienci na podobnie postawione pytanie jest „To zależy”. Papier firmowy, który jest używany z niezmienionymi danymi warto zrealizować w większych nakładach w drukarni, ponieważ koszt jego zadruku będzie niższy, niż w przypadku druku na drukarkach wewnątrz firmy. Kolejnym aspektem jest ilość samych danych i ewentualnie grafiki, które mają być wydrukowane. Realizacja na urządzeniach biurowych zadruku większej powierzchni nie jest opłacalna. W tym miejscu zatem odpowiedź na postawione wcześniej pytanie brzmi: „Jeżeli chcesz zaoszczędzić pieniądze, to drukowanie papieru firmowego w drukarni jest konieczne”.

Są oczywiście wyjątki, gdzie opłacalność może być znikoma. Jednym z takich wyjątków jest przesyłanie dokumentów na papierze firmowym, ale tylko i wyłącznie online (np. w postaci plików PDF). Taka opcja wyklucz konieczność profesjonalnego druku. Możliwa jest również sytuacja, w której papier w firmie używany jest bardzo sporadycznie i co jakiś czas zmieniane są na nim dane (np. numer telefonu, adres, czy też inna treść). Jeżeli dołożymy do tego ewentualnie niewielką powierzchnię zadruku, to docelowo może sią okazać, że opłacalność druku większych nakładów przy zmiennych danych merytorycznych może nie występować. W związku z podanymi przykładami i odpowiedzią „To zależy”, każdy z przypadków należy rozpatrywać indywidualnie. Przy każdym zamówieniu doradzimy i podpowiemy optymalne rozwiązanie dla klienta.

Papier firmowy w Art Delarte

Formularz kontaktowy

Do wysłania formularza wymagane jest wypełnienie wszystkich pól i wyrażenie zgody.

Portfolio

Cennik

Doradzimy i bezpłatnie wycenimy
Napisz lub zadzwoń do nas

Skontaktuj się z nami ›

Etapy współpracy
Przed realizacją każdy pomysł poddajemy wcześniejszej analizie, aby sprostać wymaganiom naszych Klientów.


Konsultacje Pomysł Projekt Realizacja

Skontaktuj się z nami ›

Nasze atuty

Projekty graficzne na indywidualne zamówienie

Indywidualne
projekty

Obsługujemy firmy od 2009 roku

Wieloletnie
doświadczenie

Rozwiązania graficzne i programistyczne szyte na miarę

Autorskie
rozwiązania

Obsługa firm w zakresie projektowania, reklamy i druku

Kompleksowa
obsługa

Zlecenia realizowane są zgodnie z ustalonym terminem

Terminowe
realizacje

Indywidualna wycena każdej realizacji

Spersonalizowana
wycena

Oferujemy obsługę techniczną nad zrealizowanymi projektami

Obsługa
techniczna

Zapewniamy stały kontakt w godzinach pracy

Stały
kontakt

Opinie naszych klientów

Sprawdź opinie w Google ›

Uzyskaj bezpłatną wycenę ›