+48 514 521 676
biuro@artdelarte.pl
fb.com/artdelarte
Drukowana reklama może przybierać różne formy, jedną z nich jest plakat (wydruk jednostronny lub dwustronny o minimalnym formacie wielkości A3, zdarzają się również mniejsze wydruki formatu A4). Głównym celem plakatów jest informowanie o nadchodzących wydarzeniach, ale również reklamowanie działalności firmy, bądź wybranej linii produktów lub świadczonych usług. Treść merytoryczna ubrana w odpowiednią dla tej reklamy formę graficzną daje możliwość dotarcia do dużego grona odbiorców w krótkim czasie.
Wykonane zlecenie w ostatecznej formie przekazujemy w postaci gotowej do druku zachęcając przy tym do skorzystania z naszej oferty wydruku zaprojektowanych plakatów. Plakaty jednostronne lub dwustronne: A4, A3, A2, A1, A0, B3, B2, B1, B0.
Basic Realizacja 1 projektu graficznego (1 strona) z 5 poprawkami.
Liczba projektów
1
Rozpoczęcie prac
3 dni
Liczba poprawek
5
Cena netto od
200 zł
246 zł brutto
Silver Realizacja 3 projektów graficznych (1 strona) z 5 poprawkami.
Liczba projektów
3
Rozpoczęcie prac
4 dni
Liczba poprawek
5
Cena netto od
400 zł
492 zł brutto
Gold Realizacja 5 projektów graficznych (1 strona) z 5 poprawkami.
Liczba projektów
5
Rozpoczęcie prac
5 dni
Liczba poprawek
5
Cena netto od
600 zł
738 zł brutto
Premium Przygotowanie indywidualnej oferty.
Liczba projektów
indywidualnie
Rozpoczęcie prac
indywidualnie
Liczba poprawek
indywidualnie
Cena netto od
indywidualnie
-
Czy tradycyjne reklamy odeszły już w niepamięć? W dobie sprzedaży internetowej i marketingu online mogłoby się wydawać, że techniki, które były powszechnie używane jeszcze niedawno, dziś uważane są za przestarzałe i mało skuteczne. Prawda jest jednak taka, że najskuteczniejszą reklamą w dzisiejszych czasach jest łączenie ze sobą kilku różnych metod. Plakat reklamowy jest niezwykle ważnym narzędziem marketing-mixu, który jest powszechnie stosowany przez różnorodne przedsiębiorstwa. Dlaczego właśnie on? Pod uwagę bierze się przede wszystkim budżet. Stosunek skuteczności plakatów do ich ceny jest bardzo korzystny, zwłaszcza jeśli mowa o rynku lokalnym. Marketing-mixing to jedna z najmniej kosztownych form reklamy.
Zjawisko psychologiczne zwane efektem czystej ekspozycji wpływa na tendencję do zmian afektywnego ustosunkowania wobec danego obiektu jako rezultat zwiększenia liczby kontaktu z nim. Innymi słowy - ludzie lubią to, co już znają. Co ciekawe, nawet jeśli nie zdają sobie sprawy z tego, że już kiedyś daną rzecz widzieli, mogą mieć z nią automatyczne pozytywne skojarzenia. Efekt ten ma bardzo duży wpływ na sukces przy okazji drukowania plakatów reklamowych. Cykliczne mijanie ich na ulicach sprawia, że dany obraz pozostaje w pamięci odbiorców, wywołując tym samym automatycznie przyjazne skojarzenia. W praktyce oznacza to, że nawet jeśli przechodzące po ulicy osoby jedynie "rzucą okiem" na wiszące na niej plakaty, ich druk wcale nie poszedł na marne. Przyczyniają się one bowiem do tworzenia pozytywnych skojarzeń z daną marką.
Aby skutecznie wykorzystać wydruk plakatów należy jednak mieć na uwadze ich design. Jako forma identyfikacji wizualnej marki, powinien on zawierać elementy dla niej charakterystyczne. Mowa tu o odpowiedniej kolorystyce i wykorzystaniu znaków rozpoznawczych firmy, takich jak logo, brand hero, kolorystyka itd. W projektach plakatów bardzo ważna jest kreatywność - cenione są niebanalne rozwiązania, które wyróżniają się na tle konkurencji. Im bardziej unikatowa forma, tym większa szansa, że wzbudzi ona zainteresowanie przechodniów. Ogromną zaletą tworzenia plakatów jest to, że możliwości projektu są tak naprawdę nieograniczone. Kluczem do sukcesu jest więc odpowiedni zamysł i profesjonalna egzekucja.
W ramach realizacji kompleksowego zamówienia po wykonaniu projektu graficznego oferujemy druk plakatów w wybranym przez Państwa nakładzie i formacie.
Druk plakatów ma miejsce m.in. w Toruniu, a także przy współpracy z drukarniami partnerskimi z całego kraju. Nasze usługi kierujemy do klientów z całej Polski.
Doradzimy i bezpłatnie wycenimy
Napisz lub zadzwoń do nas
Jak działamy?
Przed realizacją każdy pomysł poddajemy wcześniejszej analizie, aby sprostać wymaganiom naszych Klientów.
Konsultacje
›
Pomysł
›
Projekt
›
Realizacja
Nasze atuty
Indywidualne
projekty
Wieloletnie
doświadczenie
Autorskie
rozwiązania
Kompleksowa
obsługa
Terminowe
realizacje
Spersonalizowana
wycena
Obsługa
techniczna
Stały
kontakt
Fundusz Wsparcia Inwestycyjnego COVID-19
Projekt realizowany jest dzięki Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego
Celem projektu jest: wyposażenie prowadzonego punktu handlu detalicznego w urządzenie filtrujące powietrze.
Dofinansowanie z projektu z UE: 1.930,12 zł.