+48 514 521 676

biuro@artdelarte.pl

Projektowanie logo - Toruń, Polska, cały świat

Podstawowym elementem wpływającym na rozpoznawalność firmy (i jej sukces) jest odpowiednio zrealizowana identyfikacja wizualna. Jedną z jej najważniejszych składowych jest logo. Ten mogłoby się wydawać mały, lecz niezwykle znaczący element wizualnej układanki składa się na pewnego rodzaju wizytówkę całego przedsiębiorstwa w oczach klientów. Jest on fundamentem dla każdej firmy, która chce wyróżnić się na tle konkurencji. Aby zyskać większą rozpoznawalność wśród potencjalnych klientów i tym samym zbudować pewną renomę, musi ona posiadać własną identyfikację wizualną, której podstawowym elementem jest właśnie indywidualny i niepowtarzalny znak firmowy.

Jesteśmy firmą z Torunia, jednak projekty realizujemy nie tylko dla podmiotów lokalnych, ale także ogólnopolskich i klientów z całego świata. Dzięki możliwości współpracy zdalnej odległość nie stanowi przeszkody komunikacyjnej i zrozumienia potrzeb naszych klientów. Oprócz realizacji dla firm krajowych, zaufaniem obdarzyły nas m.in. przedsiębiorstwa z Wielkiej Brytanii, Niemiec, Portugalii, czy Malty. Dzięki doświadczeniu zdobytemu na przestrzeni lat i różnorodności zrealizowanych projektów posiadamy bogate portfolio z różnych branż.

Różnorodność realizacji, przy których mieliśmy przyjemność współpracować z naszymi klientami spowodowała, że nie zamknęliśmy się tylko i wyłącznie na jeden obszar tematyki budowania znaków firmowych. Tworzyliśmy m.in. dla firm informatycznych, prawniczych, budowlanych, motoryzacyjnych, transportowych, hotelarskich, czy meblarskich. Jest to tyko wycinek branż, z którymi mieliśmy styczność przy okazji wykonania logo. Mnogość realizacji, które znajdują się w portfolio tylko potwierdza ten fakt.

Zakres prac powiązanych z tworzeniem logo dla firm nie ogranicza się u nas tylko i wyłącznie do pojedynczej realizacji graficznej. Oferujemy rozbudowane usługi, które są uzupełnieniem stworzonego wcześniej znak firmowego. W ich zakres wchodzi m.in. tworzenie księgi znaku, a także całej identyfikacji wizualnej dla firm zwieńczonej księgą identyfikacji wizualnej. W zakresie kreowania wizerunku oferujemy kompleksowe rozwiązania graficzne, a także późniejszy druk materiałów, np. wizytówek, ulotek, katalogów, teczek, papieru firmowego i innych elementów (w tym także wielkoformatowych) składający się na identyfikację wizualną firmy.

Projektowanie logo w Art Delarte - cennik

Basic Realizacja 1 projektu graficznego z 5 poprawkami.

Liczba projektów
1

Rozpoczęcie prac
3 dni

Liczba poprawek
5

Cena netto od
1.000 zł
1.230 zł brutto

Silver Realizacja 3 projektów graficznych z 5 poprawkami.

Liczba projektów
3

Rozpoczęcie prac
4 dni

Liczba poprawek
5

Cena netto od
2.000 zł
2.460 zł brutto

Gold Realizacja 5 projektów graficznych z 5 poprawkami.

Liczba projektów
5

Rozpoczęcie prac
5 dni

Liczba poprawek
5

Cena netto od
3.000 zł
3.690 zł brutto

Premium Przygotowanie indywidualnej oferty.

Liczba projektów
indywidualnie

Rozpoczęcie prac
indywidualnie

Liczba poprawek
indywidualnie

Cena netto od
indywidualnie
-

Zamów indywidualny projekt logo

PDF Ogólne warunki współpracy

Od czego zależy cena projektu logo?

Do każdej realizacji podchodzimy w sposób indywidualny, co ma przełożenie również na spersonalizowaną wycenę za stworzenie znaku firmowego. Możliwe jest przyjęcie kwot wyjściowych, jednak koszt ostateczny zależny jest zawsze od szczegółów, które ustalamy na etapie konsultacji. Najważniejszym (jednak nie jedynym) aspektem mającym wpływ na cenę jest złożoność. Im realizacja bardziej rozbudowana, tym czas pracy potrzebny na wykonanie jest dłuższy, co bezpośrednio wpływa na cenę.

Mniejszego nakładu pracy zazwyczaj wymagać będzie grafika, która składa się tylko z samej nazwy, niż zawierająca rozbudowany graficznie sygnet, nazwę, slogan i być może jeszcze dodatkowe graficzne elementy ozdobne wieńczące realizację. W związku z tym, że nie pracujemy na gotowych szablonach – każda praca wymaga indywidualnego podejścia. Im więcej szczegółów uda się nam ustalić w trakcie rozmów przed wyceną, tym wspólnie wypracowana wizja już na tym etapie będzie możliwie jak najdokładniejsza i dzięki temu ograniczymy liczbę ewentualnych poprawek.

Obok złożoności i rozbudowania znaku na kwotę za realizację wpływ ma przede wszystkim liczba przedstawionych koncepcji, czyli po prostu liczba wizualizacji. Koncepcje różnić się będą między sobą w takim zakresie, jaki zostanie ustalony przed samym wykonaniem. Im więcej koncepcji zostanie zamówionych do przedstawienia, tym kwota za ostateczną realizację będzie wyższa. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów przygotowaliśmy pakiety cenowe za stworzenie kilku projektów, jednak kwoty widniejące w cenniku należy traktować jako wyjściowe, a nie ostateczne.

Ostatnim głównym czynnikiem mającym wpływ na cenę za wykonanie jest termin realizacji. Przy wycenie podajemy realne terminy zgodne ze standardowym haromonogramem realizowanych prac. Są one zależne od obłożenia innymi pracami graficznymi. Zdarza się jednak, że nasi klienci mają potrzebę błyskawicznej realizacji – niekiedy dosłownie z dnia na dzień. Jeżeli jesteśmy w stanie zaoferować taką przyśpieszoną usługę, która generuje dodatkową pracę po godzinach regularnej pracy, to również ten aspekt generuje wyższą kwotę za zamówienie.

Projektowanie logo - portfolio

Logo | Agro Leo Logo | Appimeo Logo | Atlantic Lawyers Logo | Awek Hotelbedarf Logo | Biotena Logo | BiT Tax & Audit Logo | Blue Ocean Logo | Bride Now! Logo | Bugiel Logo | Centrum Inżynierii Systemów Komputerowych Logo | Coisa Verde Logo | Concept Loft Logo | Darska Home Logo | DITIS - Diagnoza i Terapia Integracji Sensorycznej Logo | Ecoactive Logo | Ellen Design Logo | EstheticOrtho Gabinet Ortodontyczny Logo | F&O Logo | Fontański Logo | Fundacja im. Alexisa De Tocqueville'a Logo | Geo-Projekt Brukarstwo Logo | Grabowski - Meble Na Wymiar Logo | Hendy Logo | Hintergrund Logo | Idźczak Meble Logo | Indan Król Partnerzy Kancelaria Adwokacka Logo | Infiniti Logo | Jakub Bukowski Finanse Logo | Jan-Pol Logo | Jedyny Sklep Logo | Kaal Agencja Pracy Logo | Kancelaria Adwokacka Anna Nadolska Logo | Kancelaria Prawna Laskowska Logo | Kancelaria Radcy Prawnego Katarzyna Filipczyk-Trela Logo | Kraina Parkietu Logo | Lean Logo | Let's Beauty Logo | Lex Tributum Biuro Rachunkowe Logo | Liberadzka Notariusze Logo | Liberti Energy Logo | Lovena Logo | Maniola Logo | Marcin Chowaniec - Kancelaria Radców Prawnych Logo | Master Marten Logo | Mini Mini - Mali Przyjaciele Przyrody Logo | MKultys Logo | Multicleaners Logo | Never Off Logo | New Level Media House Limited Logo | Nowa System Logo | Outletowa Szafa Logo | Pepper Promotion Logo | Premium Consulting Logo | Pro Airbag Logo | Progres Gabinet Kosmetologii Estetycznej Logo | Przemko Logo | Red Diamond Financial Logo | Royal Shirt Logo | Sawicki Motorsport Logo | Sens AIR Logo | Strefa Piękna Logo | Sztalmirski Meble Logo | Thorius Logo | Tomasz Kamiński Kancelaria Radcy Prawnego Logo | Tom-Bud Logo | Unible Canalizare Logo | Visualni Logo | Ziemkiewicz Siemoń

Tworzenie logo firmy – etapy współpracy

Powierzając nam realizację znaku firmowego nasi klienci otrzymują szereg korzyści wynikających z nawiązania współpracy z nami – dzięki zdobytemu wcześniej doświadczeniu każdy jej etap jest przemyślany i zoptymalizowany. W trakcie konsultacji z klientem staramy się uzyskać podstawowe wytyczne odnośnie realizacji. Na podstawie obustronnych ustaleń wspólnie nakreślamy wizję realizacji, która miałaby zostać zrealizowana. Dla osób i firm, które wolą mieć wybór spośród różnych koncepcji, oferujemy atrakcyjne pakiety cenowe w ramach jednego zamówienia.

Ustalona koncepcja budowy znaku firmowego (w miarę możliwości jak najbardziej szczegółowa) i liczba zamawianych projektów pozwala na dokonanie wyceny, która podobnie jak i same grafiki – jest indywidualna. Ze względu na różną złożoność realizacji – wycena musi być indywidualna, jednak w cenniku zawarta jest kwota, która stanowi punkt wyjścia do oszacowania kosztów za utworzenie indywidualnego znaku firmy. Tworzenie logo to proces twórczy, który wymaga odmiennego nakładu pracy przy różnych zamówieniach ze względu na niejednakową złożoność koncepcji.

Jeżeli wcześniejsze etapy mamy za sobą, to oznacza, że przechodzimy do części, która najbardziej interesuje klientów, czyli do budowania znaku firmowego. Jeżeli w trakcie konsultacji nie zostały ustalone indywidualne warunki współpracy – standardowo w cenie zamówienia możliwe jest nałożenie do 5 poprawek graficznych w ramach ustalonej koncepcji graficznej. Określona odgórnie liczba w zdecydowanej większości realizacji jest wystarczająca. W sytuacji, w której konieczne jest nałożenie większej liczby poprawek, niż ustalono – fakt ich wprowadzania i cena ustalane są indywidualnie.

Znak firmowy wykonujemy zgodnie z ustalonym harmonogramem prac i terminami, które są dla nas bardzo istotne. Dzięki terminowości i stałemu kontaktowi z klientami jesteśmy w stanie tworzyć grafiki bez opóźnień. Pozwala to nam na ciągłą pracę nad zamówioną realizacją, dzięki czemu etap kreowania grafiki przebiega sprawniej. Docelowo klient w ramach zamówienia otrzymuje znak firmowy w najpopularniejszych formatach rastrowych i wektorowych, które pozwalają na dowolne skalowanie, w tym również na potrzeby druku wielkoformatowego.

Wykonanie logo zgodnie ze wspólną wizją

Podczas tworzenia znak firmowego na zamówienie bardzo ważnym aspektem jest odpowiednie przygotowanie przed realizacją. Zanim przystąpimy do pracy na etapie konsultacji tworzymy z klientem wspólną wizję. Wypracowana koncepcja (lub koncepcje – w przypadku zamówienia większej liczby grafik) jest przeważnie efektem wspólnych ustaleń. Ze swojej strony podpowiadamy naszym zdaniem optymalne rozwiązania, jednak ostateczna decyzja należy zawsze do klienta. Nie narzucamy odgórnie swoich rozwiązań, tylko bazujemy na partnerskim podejściu do realizacji.

Jeżeli jednak zamówienie tego wymaga – znak firmowy może być zrealizowany w pełni na podstawie tylko naszej wizji i koncepcji, którą klient musi jedynie zaakceptować. Jeżeli taka sytuacja na miejsce, to kontrahent nie musi mieć swoich preferencji odnośnie realizacji. Pozyskujemy wtedy jedynie podstawowe informacje o firmie (m.in. nazwę i branżę). Jeżeli klient pozostawia nam wolną rękę w kwestii całej realizacji i bazuje na zaufania do naszych kompetencji, stworzenie pomysłu w całości jest po naszej stronie. Firma zamawiająca ogranicza się wtedy tylko i wyłącznie do akceptacji naszych propozycji.

Bywają jednak realizacje, przy których nasi klienci narzucają odgórnie swoją koncepcję. Jeżeli jesteśmy w stanie ją zrealizować, to oczywiście przystępujemy do wyceny, a następnie do kreatywnego tworzenia. Nie stanowi dla nas przeszkody, aby zrealizować indywidualny znak firmowy w pełni zgodny z wytycznymi przekazanymi przez klienta. Należy przy tym pamiętać, aby realizacja nie była plagiatem. Przestrzegając prawo nie podejmujemy się budowy grafik, które są kopią cudzej własności. Bazujemy tylko i wyłącznie na własnej pracy, a w przypadku koncepcji klienta czasami również na przekazanych przez niego materiałach.

Sytuacja, w której wizja projektu powstaje na podstawie wspólnych ustaleń zdarza się najczęściej. Dzięki temu ostateczny kształt jest wynikiem zaangażowania obu stron – firmy zamawiającej i wykonawcy. Z przyjemnością podejmiemy się realizacji niezależnie od tego, czy posiadają Państwo szczegółowe wytyczne w kwestii budowy znaku firmowego dla swojej firmy, czy tylko chęć stworzenia bez skonkretyzowanych detali. W każdym z wariantów jesteśmy w stanie zaproponować optymalne rozwiązanie, którego efektem będzie profesjonalny znak firmowy.

Logo elementem składowym identyfikacji wizualnej

Tworzenie logo dla firm jest jedną z wielu usług, które oferujemy naszym klientom. Szeroko rozbudowanym zagadnieniem jest identyfikacja wizualna, której podstawowym elementem jest właśnie znak firmowy. Zajmujemy się kompleksowo tworzeniem identyfikacji wizualnej dla firm, dzięki czemu zachowujemy spójność wszystkich realizowanych przez nas materiałów reklamowych. Kształt znaku firmowego współgrający stylistycznie i graficznie z innymi elementami wskazuje zawsze na profesjonalizm firmy, dla której budujemy identyfikację wizualną. Wpływa to pozytywnie na odbiór firmy przez jej kontrahentów, jak i samych pracowników.

Spójna identyfikacja z idealnie dobranym znakiem firmy na czele będzie sama w sobie doskonałym przekazem charakteru wartości i idei, którymi odznacza się dane przedsiębiorstwo. Aby tego dokonać i przedstawić je w odpowiedni sposób, niezmiernie istotne jest, by kreowanie wizerunku było wykonywane przez profesjonalistów, którzy zadbają o jego unikalność. Dla nas, jako specjalistów od kreowania wizerunku, tworzenie indywidualnego znaku firmowego będącego najważniejszym elementem identyfikacji wizualnej jest zadaniem, z którym mierzymy się z niezmiennie od lat. Dzięki temu posiadamy bogate portfolio realizacji i wielu zadowolonych klientów.

W ramach budowania identyfikacji wizualnej oferujemy również księgę znaku, która jest swojego rodzaju instrukcją obsługi znaku firmowego. Kompleksowe informacje odnośnie samego znaku (m.in. kolorystyka, budowa, wersje, możliwe wykorzystanie) zebrane w jednym miejscu składają się właśnie na księgę znaku. Dzięki księdze i opisom w niej zawartych można zrozumieć potrzebę przestrzegania zapisanych w niej zasad. Powoduje to, że logo firmy może być prezentowane na różnych materiałach reklamowych w sposób czytelny i spójny z całą identyfikacją wizualną firmy.

Oprócz księgi znaku realizujemy również księgę identyfikacji wizualnej, która zawiera bezpośrednie wskazanie, w jaki sposób budować poszczególne elementy i materiały reklamowe w firmie (np. wizytówki, teczki, druki wielkoformatowe, czy elementy przestrzenne). Zdarza się również, że księgę znaku łączymy z księgą identyfikacji wizualnej, ponieważ znak firmy nierozerwalnie stanowi element identyfikacji wizualnej. Jeśli więc są Państwo zainteresowani wykonaniem logo, księgą znaku, lub też całej identyfikacji wizualnej dla swojej firmy – zapraszamy do kontaktu!

Indywidualna realizacja w Art Delarte
Napisz lub zadzwoń do nas

Skontaktuj się z nami ›

Projekt indywidualnego logo dla firm

Każde przedsiębiorstwo ma inne potrzeby, dlatego indywidualnie wyceniamy każdy projekt. Cena uzależniona jest od poziomu skomplikowania i liczby przygotowywanych koncepcji oraz złożoności realizacji, które determinują czas wykonania. Tworzenie znaku firmowego to zadanie, którego podejmujemy się z pełnym zaangażowaniem, ponieważ wiemy, jak ważnym elementem identyfikacji wizualnej jest właśnie odpowiednio przygotowana grafika. Profesjonalne podejście stanowi priorytet w naszej pracy. Z tego powodu tworzone przez nas realizacje, bez względu na koszt i liczbę zamówionych koncepcji, wykonywane są z dbałością o najmniejsze detale.

Znak firmowy stanowi jedną z najważniejszych składowych wizualnych, które określają każdą firmę – musi być spójny z wizją graficzną przedsiębiorstwa. Indywidualna grafika stwarza możliwość jej dostosowania w najdrobniejszych detalach do preferencji naszego klienta, a także do potrzeb rynku, aby móc wyróżnić się na tle konkurencji. To właśnie dzięki elastyczności i indywidualnemu podejściu jesteśmy w stanie stworzyć unikalne wizualizacje. Posiadając doświadczenie zdobyte na przestrzeni lat i wiedzę niezbędna do tworzenia kocepcji, jesteśmy gotowi na przyjęcie nawet bardzo wymagających zleceń na tworzenie indywidualnego znaku firmowego.

Nie trzeba być oryginalnym w każdym aspekcie prowadzenie firmy i wymyślać koła na nowo, jednak pewien zakres, w tym właśnie tworzenie znaku firmowego jest czymś, co świadczy nie tylko o oryginalności danej firmy, ale również o jego profesjonalizmie. Na etapie tworzenia bierzemy pod uwagę wszystkie podstawowe aspekty dobrej realizacji, które muszą być spełnione, aby sam znak graficzny był praktyczny i możliwy do odpowiedniego wykorzystania zarówno w druku niewielkich materiałów reklamowych (np. wizytówek), jak i w postaci wielkoformatowej (np. na billboardach).

Wykonanie logo firmy to pierwszy krok do stworzenia spójnej identyfikacji wizualnej - wykonaj ją z nami! Oprócz profesjonalnego znaku firmowego oferujemy także budowanie dodatkowych elementów reklamowych, w skład których wchodzą m.in.: papier firmowy, koperty, wizytówki, teczki ofertowe, katalogi produktów, ulotki, plakaty i inne materiały drukowane, które pozwolą nadać indywidualny i niepowtarzalny charakter każdej firmie. Wszystkie nasze realizacje są indywidualne, podobnie jak kreowanie znaków firmowych.

Jak powinno wyglądać dobre logo firmy?

Projekty powinien być unikatowe dla każdego przedsiębiorstwa. Fakt ten jest niepodważalny, ponieważ w zdecydowanej w większości przypadków nie jest pożądane, aby firma "X" posługiwała się takim samym (lub nawet zbliżonym) znakiem firmowym, jak firma "Y". Dzięki indywidualnemu projektowi możliwe jest odróżnienie się od konkurencji i stworzenie własnej tożsamości wizualnej. Pomijając kwestię związaną z odmienną nazwą – różnice powinny występować również w kształcie samego znaku firmowego. Dotyczy to zarówno przedsiębiorstw z tych samych, jak i innych branż.

Znak firmowy jest symbolem tożsamości marki, musi zatem doskonale odwzorowywać jej ducha. Co to oznacza w praktyce? Przykładowo dla kancelarii prawnej będzie zazwyczaj minimalistyczny, by odwzorować powagę i profesjonalizm danego przedsiębiorstwa. Tworząc znak firmowy dla sklepu z zabawkami, można pozwolić sobie na nieco więcej swobody poprzez wprowadzenie jaskrawych kolorów i ozdobnych elementów, przynoszących na myśl radość i młodość. Na grafikę składa się więc nie tylko sama wizja artystyczna, ale także znajomość specyfiki danej branży oraz umiejętność odpowiedniego dopasowania i wyznaczenie stosownego designu do tego, czym się zajmuje konkretna firma.

Kolejną ważną kwestią, o której należy pamiętać w trakcie tworzenia projektu, jest jego znaczenie. Nieszablonowe myślenie jest tu bardzo ważne, gdzie nieszablonowe rozwiązania mogą przełożyć się na wzrost rozpoznawalności. Najlepszy znak firmy to taki, który łączy w sobie kilka elementów zamkniętych w prostej do zapamiętania formie. Wszystko jednak zależy od specyfiki danej branży, dlatego żadne rozwiązanie nie jest uniwersalne. Tak jak wszystkie przedsiębiorstwa - projekty, choć mogą mieć wspólne cechy, ostatecznie będą nieco inne, co wpływa na ich wartość.

Jednym z głównych założeń dobrego projektu jest jego czytelność. Dotyczy to zarówno nazwy, jak i sygnetu. Nie powinno się dopuszczać do sytuacji, w której odbiorcy mają pole do interpretacji nazwy, ponieważ została zapisana nieczytelną czcionką (np. skrajnie ozdobną). Również realizując sygnet do firmowego znaku należy zwrócić baczną uwagę na jego czytelność. Niekiedy jego abstrakcyjny charakter nie musi bezpośrednio wskazywać na jakiś konkretny kształt, natomiast jeżeli geneza jego budowy jest wprost określona, a sam sygnet w zamyśle powinien prezentować dokładnie jakiś kształt – nie powinno się w takim przypadku w trakcie tworzenia popełnić błędu polegającego na stworzeniu dwuznacznej grafiki.

Dlaczego warto z nami współpracować przy projektowaniu logo?

Projektowanie znak firmowego na zamówienie to pozornie wyjątkowo nieskomplikowane zadanie - wydawać by się mogło, że jest to jedynie prosta kwestia napisania nazwy i ewentualnie dodanie tematycznego sygnetu. Jest jednak ogromna różnica między amatorskim wykonaniem z przypadku, a profesjonalną pracą popartą wiedzą i doświadczeniem. Dobry projekt dla firm to rzeczywiście niewielka, lecz bardzo przemyślana kompozycja. Każdy, nawet najmniejszy szczegół (widoczny przede wszystkim na większych wydrukach) ma tutaj ogromne znaczenie, a kluczem do sukcesu jest równowaga i kreatywność.

Wyróżniający się bowiem na tle konkurencji znak firmowy to taki, który zawiera w sobie unikatowe dla przedsiębiorstwa elementy, ale jednocześnie zachowuje prostą formę, która łatwo zapada w pamięć. Choć czasem cena za projekt wykonany przez profesjonalnego grafika mogłaby się wydawać wygórowana, należy pamiętać, że składa się na nią wiele czynników. Na cenę za wykonanie nie składa się tylko sam efekt finalny, ale także wszystko to, co nie jest widoczne, czyli kreatywna wizja, wiedza ekspercka i doświadczenie potrzebne przy tworzeniu. Czynniki te mają duży wpływ na uzyskany finalny rezultat, a poczyniona inwestycja na projekt szybko się zwraca.

Zaprojektowanie wyróżniającego się znaku firmowego jest niezwykle ważne dla stworzenia dobrego wizerunku firmy i jej rozpoznawalności wśród klientów. Doskonale znamy się na kreowaniu identyfikacji wizualnej i posiadamy szeroką wiedzę w zakresie odpowiedniej realizacji prac projektowych. Jesteśmy w stanie doradzić i zaproponować naszym zdaniem optymalne rozwiązania, aby realizacje spełniały w pełni swoje zadanie. Nie korzystamy z gotowych rozwiązań, które często można spotkać w innych firmach, czy też kreatorach.

Wszystkie nawet najdrobniejsze kwestie mogą zrobić różnicę, która będzie widoczna dla wymagającego odbiorcy. Nie należy tego bagatelizować na etapie tworzenia, ponieważ raz zaprojektowane logo będzie później używane na różnych materiałach reklamowych. Dbamy o detale, bowiem wiemy, że szczegół ma znaczenie. Warto więc skorzystać z naszych usług w Art Delarte – przekonało się o tym wielu naszych klientów. Jeżeli chcą się Państwo przekonać o prawdziwości tego twierdzenia – zapraszamy do kontaktu i składania zapytań celem uzyskania bezpłatnej wyceny na indywidualny projekt. Podpowiemy, doradzimy i wspólnie wykreujemy wizję dla Państwa firmy.

Zamów projekt dla siebie
Napisz lub zadzwoń do nas

Skontaktuj się z nami ›

Co wchodzi w skład usługi projektowania logo?

Niektóre firmy przeprowadzają płatne audyty i dopiero na ich podstawie przechodzą do przedstawienia oferty cenowej za projekt. W Art Delarte nie przeprowadzamy odpłatnego badania rynku, a konsultacje i ustalenia związane z projektem są bezpłatne i niezobowiązujące, nawet przed samym zamówieniem – na etapie pierwszych rozmów i ustalania szczegółów przedmiotu zamówienia. Praca włożona przez nas w ten proces jest nienamacalną składową całej usługi. Przynosi ona jednak wymierną korzyść w postaci realizacji profesjonalnego projektu, który nie jest przypadkową grafiką, a wynikiem przemyślanej koncepcji.

Do każdego projektu zawsze dostarczamy pliki w wersjach wektorowych (CDR, EPS, PDF), a także w postaci rastrowej (JPG, PNG). Dzięki temu, że projektujemy w programie do grafiki wektorowej – znak firmowy może być używany również przy realizacji projektów wielkoformatowych, bez utraty jakości. Na samym etapie projektowania przewidujemy możliwe wykorzystanie znaku firmowego i dbamy o jego czytelność przy użyciu na niewielkich wydrukach - np. wizytówkach, papierze firmowym, stronie internetowej, czy na billboardzie. Wszystko to może zapewnić przemyślana koncepcja i doświadczenie, którego nie brakuje nam w Art Delarte.

W cenie zamówienia projektu zawierają się również poprawki graficzne (o ile indywidualnie nie ustalono inaczej), które można wykorzystać przy dopracowywaniu pierwotnego projektu. Należy przy tym pamiętać, ze poprawki realizowane są w ramach ustalonej koncepcji i nie mogą tworzyć nowej formy znaku firmowego. Jeżeli zamówionych zostało więcej projektów, niż jeden – poprawki dotyczą wybranego projektu, a nie wszystkich. Dokładne dopracowanie tej kwestii i ścisłość zakresu modyfikacji pozwala klientom na podejmowanie przemyślanych decyzji odnośnie wykorzystania poprawek.

W ramach projektowania znaku firmowego możemy dostarczyć również jego różne wersje – np. sygnet w osobnych plikach, wersje monochromatyczne, lub też achromatyczne. Niektóre projekty możemy zrealizować również w postaci przestrzennej w trzech wymiarach (3D). W związku z indywidualnym charakterem usługi wszystko zależne jest od szczegółów, które ustalamy wspólnie z klientem. Jeżeli już na wstępie występują różne wersje – warto je zebrać w jedną całość poprzez stworzenie księgi znaku, która określi nam podstawowe parametry i przekaże dodatkowe informacje odnośnie samego znaku.

Dlaczego firmy potrzebują własnego logo?

Wyobraźmy sobie sytuację, w której jeden z wiodących producentów obuwia sportowego (lub jakakolwiek inna firma, która jest kojarzona ze względu na swój znak firmowy) nie posiada indywidualnego logo. Skąd odbiorcy towaru (lub usługi – w zależności od branży) od razu mieliby wiedzieć, że dany produkt należy do tej firmy? Konsument miałby problem z jednoznacznym odróżnieniem obuwia firmy "X" od firmy "Y", jeżeli nie znajdowałby się na nich charakterystyczny zaprojektowany znak firmowy danego producenta. Należy przy tym pamiętać, że na logo składa się zarówno nazwa, jak i sygnet. Każdy z tych elementów może być motywem wyróżniającym się na tle konkurencji.

Rozpoznawalność nie pojawia się znikąd. Nawet najlepszy znak firmowy bez zbudowania zasięgu i odpowiednich zabiegów marketingowych sam z siebie nie stanie się popularny. Jest bardzo istotne, aby już na samym początku budowania tożsamości marki skupić się jej wizerunku. Dzięki stworzeniu silnych fundamentów w aspekcie wizualnym dalsze prace polegające na budowaniu stosownej rozpoznawalności w oparciu o logo firmy będą o wiele łatwiejsze. Proces ten niekiedy przychodzi naturalnie z czasem, jednak zazwyczaj trzeba pomóc w realizacji celów marketingowych właściwymi zabiegami.

Przeważnie nazwa firmy pozostaje z nią od początku do końca w niezmienionej formie. Odświeżenie wizerunku firmy, czyli rebranding przechodzi co jakiś czas tylko logo (a co za tym idzie – również identyfikacja wizualna firmy), które niekiedy z biegiem lat starzeje się wizualnie. Tak, jak zmieniają się mody odzieżowe, tak samo może zmienić się postrzeganie znaków firmowych. Nie oznacza to jednak, że trzeba budować wtedy cały znak firmy od podstaw. Odświeżenie bywa często na tyle subtelne, że nie jest widoczne na pierwszy rzut oka. Dopiero po porównaniu dwóch logo (przed odświeżeniem i po rebrandingu) obok siebie widać różnice w nich występujące. Cały efekt bywa na tyle subtelny, że podstawa samej koncepcji na sygnet zazwyczaj pozostaje niezmienna, a zmianie ulegają tylko detale samego logo. Każdy rebranding odbywa się jednak na innych zasadach i jest przeprowadzany indywidualnie.

Możliwość, a niekiedy wręcz konieczność odświeżenia projektu logo zostały zaakcentowane ze względu na to, aby ukazać, że wraz z rozwojem firmy, a także z upływającym czasem warto pochylić się nad świeżością wizualną samego logo i materiałów reklamowych. Projekt logo, jak podstawa identyfikacji wizualnej w firmie potrafi odgórnie narzucić wiele aspektów graficznych. Potrzeba posiadania indywidualnego projektu logo jest kwestią bezsporną i nie należy jej bagatelizować od samego początku istnienia firmy. W Art Delarte pomożemy w wykreowaniu odpowiedniego wizerunku Państwa firmy i zaprojektujemy dla niej indywidualny projekt logo.

Projektowanie logo w Art Delarte

Cennik

Portfolio

Doradzimy i bezpłatnie wycenimy
Napisz lub zadzwoń do nas

Skontaktuj się z nami ›

Jak działamy?
Przed realizacją każdy pomysł poddajemy wcześniejszej analizie, aby sprostać wymaganiom naszych Klientów.


Konsultacje Pomysł Projekt Realizacja

Skontaktuj się z nami ›

Nasze atuty

Projekty graficzne na indywidualne zamówienie

Indywidualne
projekty

Obsługujemy firmy od 2009 roku

Wieloletnie
doświadczenie

Rozwiązania graficzne i programistyczne szyte na miarę

Autorskie
rozwiązania

Obsługa firm w zakresie projektowania, reklamy i druku

Kompleksowa
obsługa

Zlecenia realizowane są zgodnie z ustalonym terminem

Terminowe
realizacje

Indywidualna wycena każdej realizacji

Spersonalizowana
wycena

Oferujemy obsługę techniczną nad zrealizowanymi projektami

Obsługa
techniczna

Zapewniamy stały kontakt w godzinach pracy

Stały
kontakt

Zamów indywidualną wycenę ›