+48 514 521 676

biuro@artdelarte.pl

Reklama w świecie internetu i w rzeczywistości


Skuteczność różnej formy reklamy

Świat wirtualny kontra rzeczywistość

Rozwój danego przedsiębiorstwa zależy od wielu czynników. Widoczność w Internecie, przejrzystość witryny i przyjazne nastawienie w mediach społecznościowych - to wszystko istotne elementy budujące dobry wizerunek firmy. Nie są to jednak jedyne elementy, jakie należy brać pod uwagę. Oprócz tego konieczne jest stworzenie rozpoznawalnych elementów takich jak logo, spójna szata graficzna do wszystkich projektów, a także grafiki pojawiające się w przestrzeni miejskiej. Dlaczego? Taka tradycyjna reklama nadal działa, często przyciągając zupełnie inną bazę klientów, która nie korzysta z dobrodziejstw technologii na tak szeroką skalę. Jak zatem powinna wyglądać dobra, kompleksowo zaplanowana kampania reklamowa?

Bezpłatna wycena ›

Dwie strony medalu, czyli rozpoznawalność firmy w obu światach

Przede wszystkim powinna być spójna - klient powinien już na pierwszy rzut oka kojarzyć logo i identyfikację wizualną firmy, gdy będzie miał z nimi styczność w Internecie, lub poza nim. Nie można dopuścić, by jedna reklama całkowicie odstawała od reszty, gdyż klienci zwyczajnie nie skojarzą jej z firmą, przez co istnieje większa szansa, iż koniec końców zostanie ona całkowicie zignorowana.

Identyfikacja wizualna dla firm nie ogranicza się tutaj jedynie do mediów reklamowych - konkretnego schematu kolorów i wzorów powinna się trzymać także sama siedziba, jak również strona internetowa, która jest wirtualną siedzibą przedsiębiorstwa oraz jego wizytówką. Pozwoli to zbudować spójną, rozpoznawalną markę, a tym samym - osiągnąć większy sukces na dość konkurencyjnym w dzisiejszych czasach rynku.

Projektowanie logo dla firm jest idealnym momentem by pomyśleć szerzej o identyfikacji wizualnej - wokół niego można bowiem zbudować całą kolorystykę, jak i samą markę, pod którą firma będzie później znana. Można oczywiście rozpocząć budowanie identyfikacji wizualnej od zaprojektowanego dużo wcześniej logo, jednak kompleksowe działania dają znacznie lepsze efekty, gdy są od początku do końca rozplanowane tak, by każdy element ze sobą współgrał.

Wykonujemy również teczki firmowe
Projekty i druk

Sprawdź ofertę ›

W prawdziwym świecie, czy w świecie wirtualnym?

Kiedy już wiadomo, co stanowi naszą bazę, należy przejść dalej, czyli do samego sposobu na pozyskanie klienta. Gdzie należy skupić swoje działania - w Internecie, czy w świecie wykraczającym poza jego ramy? Odpowiedzi na to pytanie czysto formalnie nie ma, gdyż każda forma reklamy ma swoje zalety. Ulotki, plakaty i papierowe reklamy mogą pomóc w równie dużym stopniu, co odpowiednio przeprowadzona kampania w Internecie, jeśli zostaną one odpowiednio użyte. Obie formy mogą także działać wspólnie, pozyskując równocześnie klientów z różnych środowisk.

Formularz kontaktowy

Do wysłania formularza wymagane jest wypełnienie wszystkich pól i wyrażenie zgody.

Doradzimy i bezpłatnie wycenimy
Napisz lub zadzwoń do nas

Bezpłatna wycena ›

Etapy współpracy
Przed realizacją każdy pomysł poddajemy wcześniejszej analizie, aby sprostać wymaganiom naszych Klientów.


Konsultacje Pomysł Projekt Realizacja

Skontaktuj się z nami ›

Nasze atuty

Projekty graficzne na indywidualne zamówienie

Indywidualne
projekty

Obsługujemy firmy od 2009 roku

Wieloletnie
doświadczenie

Rozwiązania graficzne i programistyczne szyte na miarę

Autorskie
rozwiązania

Obsługa firm w zakresie projektowania, reklamy i druku

Kompleksowa
obsługa

Zlecenia realizowane są zgodnie z ustalonym terminem

Terminowe
realizacje

Indywidualna wycena każdej realizacji

Spersonalizowana
wycena

Oferujemy obsługę techniczną nad zrealizowanymi projektami

Obsługa
techniczna

Zapewniamy stały kontakt w godzinach pracy

Stały
kontakt

Opinie naszych klientów

Sprawdź opinie w Google ›

Uzyskaj bezpłatną wycenę ›