+48 514 521 676

biuro@artdelarte.pl

Projekt i druk ulotek


Ulotki reklamowe

Projektowanie ulotek reklamowych

Najchętniej wybieraną drukowaną formą reklamy są ulotki. Nie ma w tym nic dziwnego – pomimo działań marketingowych, które w dużej mierze przeniosły się do Internetu, to właśnie ulotki reklamowe cieszą się wciąż bardzo dużym powodzeniem. Możliwość bezpośredniego kontaktu z drukiem i namacalne obcowanie z profesjonalnie przygotowanym projektem pozwalają odbiorcom na zupełnie inne odczucia wizualne, niż szybkie przewinięcie reklamy na stronie internetowej, lub w wyszukiwarce. Jedna i druga forma marketingu ma swoje plusy, a ich połączenie pozwala na uzyskanie nieprzeciętnych efektów w dotarciu i pozyskaniu nowych klientów.

Projekt indywidualnej ulotki powinien przede wszystkim przyciągnąć odbiorcę na dłużej, niż tylko na kilka sekund. Żadnej firmie nie zależy na tym, aby ich ulotka szybko znalazła się w pobliskim koszu na śmieci. Jak zatem przykuć uwagę potencjalnego klienta na dłużej? Nie rzecz w tym, aby ulotka reklamowa krzyczała jaskrawymi kolorami, ale przede wszystkim aby odzwierciedlała ducha firmy. Inaczej wyglądać będzie musiała ulotka mająca na celu reklamę ekskluzywnych zegarków, a inaczej taka, która ma za zadanie zaprezentować nowo otwartą bawialnię dla dzieci.

Przy założeniu, że w przedsiębiorstwie nie jest aktualnie tworzona wizualizacja nowej marki – ulotka powinna być spójna z identyfikacją wizualną firmy i tworzyć z nią wspólny przekaz, który skutecznie dotrze do odbiorcy. Pomijając na chwilę obecną treść – oprawa graficzna ulotki jest szalenie istotna, ponieważ to właśnie z nią w pierwszej kolejności często zapoznaje się odbiorca druku. Różowy kolor w nawiązaniu do słynnej lalki? Czerwony dla popularnej stajni samochodów wyścigowych? Na dłuższą metę nie tylko kolorystyką, ale również spójnym przekazem graficznym przedmiot, marka, lub cała firma może zapaść w pamięć odbiorcom na całym świecie.

Projekty ulotek - portfolio

Ulotka A4 do DL | Aero Agri Ulotka A5 | Alleves Ulotka A6 | Bruk Vision Ulotka A4 do DL | DITIS - Diagnoza i Terapia Integracji Sensorycznej Ulotka A5 | Doggy Yoga Ulotka A5 | DPF Expert Ulotka A5 | Eva Home And Garden Ulotka A3 do A4 | Expando Ulotka 2 x DL | Fontański Ulotka A5 | Forno Powiśle Ulotka DL | FunCorner Ulotka A4 do A5 | Gamet Ulotka A6 | Gardein Ulotka A5 | K&M Biuro Rachunkowe Ulotka A4  do DL | Karolina Urbańska Rehabilitacja Stomatologiczna Ulotka A5 | Kraina Parkietu Ulotka A4 do A5 | Liberti Energy Ulotka A4 | Lisa Ulotka A4 do A5 | Modmart Ulotka A5 | Multicleaners Ulotka A5 | Najem Toruń Ulotka A3 do A4 | Nowa System Ulotka A5 | Pepper Promotion Ulotka A4  do DL | Photo Flooring Ulotka A5 | Pod Projekt Meble Na Wymiar Ulotka DL | Premium Consulting Ulotka A3 do A4 | Pro Science Ulotka A6 | Skabclean Ulotka A6 | Specjalistyczny Gabinet Pielęgnacji Stóp i Dłoni Ulotka A5 | Śląskie Lofty Ulotka A4 do DL | Pin Studio Ulotka A3 do A4 | Seve Ulotka A5 | Thorius

Projektowanie ulotek w Art Delarte - cennik

Basic Realizacja 1 projektu graficznego (1 strona) z 5 poprawkami.

Liczba projektów
1

Rozpoczęcie prac
3 dni

Liczba poprawek
5

Cena netto od
200 zł
246 zł brutto

Silver Realizacja 3 projektów graficznych (1 strona) z 5 poprawkami.

Liczba projektów
3

Rozpoczęcie prac
4 dni

Liczba poprawek
5

Cena netto od
400 zł
492 zł brutto

Gold Realizacja 5 projektów graficznych (1 strona) z 5 poprawkami.

Liczba projektów
5

Rozpoczęcie prac
5 dni

Liczba poprawek
5

Cena netto od
600 zł
738 zł brutto

Premium Przygotowanie indywidualnej oferty.

Liczba projektów
indywidualnie

Rozpoczęcie prac
indywidualnie

Liczba poprawek
indywidualnie

Cena netto od
indywidualnie
-

Uzyskaj bezpłatną wycenę na ulotki ›

PDF Ogólne warunki współpracy

Od czego zależy cena za projekt ulotki?

Na koszt każdej realizacji w Art Delarte wpływ mają szczegóły, które ustalamy przed wyceną projektowania. Niezależnie od tego, czy przedmiotem zamówienia są ulotki reklamowe, czy strona internetowa – zawsze detale będą determinować cenę za projekt. Pierwszym najważniejszym aspektem jest format i liczba potrzebnych do zaprojektowania stron. Każda ze stron nie jest osobno liczona stałą stawką – do projektu podchodzimy jako do całości. Niemniej – inaczej projektować się będzie dwustronną ulotkę formatu A5, a inaczej A4 składaną do DL, która de facto generuje 6 różnych stron do zagospodarowania.

Same teksty konieczne do zamieszczenia w realizacji mają także wpływ na to, ile pracy pochłonie przygotowanie projektu ulotki. Wprowadzenie treści i jej odpowiednie ułożenie w taki sposób, aby przekaz był skuteczny, to nie jest praca na zasadzie „kopiuj – wklej”. Wszystko co jest związane z ułożeniem treści potrafi wygenerować sporo czasu. Nagłówek mniejszy, czy większy? Teksty nie mieszczą się na jednej stronie? Problemów przy projektowaniu ulotki z ułożeniem jej zawartości niekiedy bywa naprawdę sporo. Na szczęście zdobyte na przestrzeni lat doświadczenie pozwala nam na ich szybkie rozwiązywanie.

Często pracujemy na materiałach dostarczonych bezpośrednio przez klienta, ale również na takich, które sami stworzymy w oparciu o kreatywną pracę – dotyczy to zarówno treści, jak i samych prac graficznych. Posiłkujemy się także bankami zdjęć i ilustracji. Materiały w ten sposób pozyskane stanowią punkt wyjścia do dalszej obróbki graficznej na potrzeby ulotek i innych projektów graficznych. Dostosowanie zdjęć, czy też ilustracji może wymagać różnego nakładu pracy, dlatego na etapie ustaleń odnośnie kształtu realizacji zawsze omawiamy możliwie jak najwięcej szczegółów, aby w trakcie projektowania ulotki uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek.

Wykonujemy również plakaty
Projekty i druk

Sprawdź ofertę ›

Indywidualne projekty ulotek

W wielu miejscach podkreślamy indywidualne podejście do tworzenia ulotek. Jest to dla nas jedno z najważniejszych założeń realizacji materiałów graficznych w odniesieniu do wszystkich projektów składających się na identyfikację wizualną firmy. Dzięki personalizacji klienci zyskują projekty tworzone na miarę ich potrzeb. Jeżeli byśmy korzystali z gotowych szablonów, to każdy projekt ulotki mógłby wyglądać podobnie, a treści i pozostałe materiały musiałyby być dopasowane do gotowego już wzoru. Nie przyniosłoby to zbyt wielu korzyści, pomijając niewielkie oszczędności finansowe na etapie projektowania.

Tylko indywidualny projekt ulotki jest w stanie sprostać wymaganiom naszych klientów. Każda firma posiada odmienne potrzeby ze względu na swoją identyfikację wizualną, profil działalności, a także treści, które chce przekazać w realizowanych materiałach reklamowych. Dostosowanie projektów graficznych stron internetowych, wizytówek, teczek firmowych, czy też właśnie ulotek powoduje to, że firmy są w stanie wyróżnić się na tle konkurencji. Gdyby wszystkie projekty były do siebie podobne, odbiór poszczególnych firm byłby na zbliżonym poziomie. Pomijając samą treść – odpowiednio zrealizowana oprawa graficzna potrafi zaciekawić odbiorców i „zdziałać cuda”.

Warto być o krok przed konkurencją. Nowe projekty materiałów reklamowych pozwalają na ciągły rozwój. Czy ulotka zaprojektowana kilka lat temu będzie dziś aktualna? Niekiedy tak, ale przeważnie niestety nie. Warto odświeżać wizerunek materiałów reklamowych, aby klienci mieli styczność z nowymi pomysłami i widzieli, że firma nie spoczywa na laurach. Nawet, jeżeli nie zmieniły się profil działalności, to projekt, który jest opatrzony na przestrzeni lat może okazać się nieskuteczny, lub też po prostu przestarzały. Trendy w projektowaniu zmieniają się bardzo dynamicznie i trzeba za nimi nadążać, aby nie zostać w tyle za konkurencją.

Ciekawy projekt ulotki reklamowej - klucz do sukcesu

Ulotki jako narzędzie marketingowe mogą przynieść ogromny sukces – oczywiście jeśli są dobrze zrealizowane począwszy od projektu, a skończywszy na druku. Ludzie z natury przywiązują dużą uwagę do efektów wizualnych. Nie ma w tym nic zaskakującego, szczególnie jeśli weźmie się pod uwagę fakt, że 70 procent wszystkich raportów sensorycznych dotyczy oczu. Już samo to pokazuje, jak ważny jest przekaz wizualny – dotyczy to każdego z nas, nawet jeżeli uważamy, że jest inaczej. Przetworzenie danego obrazu zajmuje zaledwie 13 milisekund, natomiast nadanie mu znaczenia – 100 (dane te są ogólnodostępne).

W dzisiejszych czasach różnorodne rozwiązania wizualne są wykorzystywane na porządku dziennym, co sprawia, że przykucie ludzkiej uwagi na wystarczająco długi czas może okazać się sporym wyzwaniem. Tylko ulotki reklamowe, które wykorzystują ciekawe, intrygujące i nieszablonowe rozwiązania odnoszą najwięcej sukcesów. Aby zwiększyć szanse na jego osiągnięcie, najlepiej jest postawić na profesjonalną firmę specjalizującą się w projektach graficznych. W Art Delarte doskonale wiemy, w jaki sposób dobrać poszczególne elementy do projektu ulotki reklamowej, by stała się skutecznym narzędziem napędzającym biznes w danym przedsiębiorstwie.

Wiemy doskonale, że na sukces danego projektu składa się precyzja i dbałość o każdy, nawet najmniejszy szczegół, dlatego do każdego klienta podchodzimy indywidualnie i kompleksowo (od projektu do druku ulotek). Przed przystąpieniem do tworzenia wizualnego i drukowania ulotek reklamowych poznajemy wszystkie wymagania klienta i ewentualne sugestie co do ich ostatecznego wyglądu. Dopiero po ustaleniu detali jesteśmy gotowi do przedstawienia kosztów i rozpoczęcia prac projektowych.

Indywidualna realizacja w Art Delarte
Napisz lub zadzwoń do nas

Skontaktuj się z nami ›

Projekty ulotek - czym się charakteryzują?

Odpowiednie rozmieszczenie – nagłówek przyciągający wzrok, sprytne i strategiczne wykorzystanie kolorów i ograniczonej przestrzeni, to właśnie jedne z najważniejszych aspektów, o których należy pamiętać podczas tworzenia ulotek. Wszystko musi łączyć się ze sobą w spójną całość. Przekaz wizualny, który niesie ze sobą ulotka powinien być umiejętnie zrealizowany, aby jej odbiorca odczuł w pełni to, co było zamierzeniem projektanta. Dobrze zaprojektowana ulotka reklamowa powinna być również zgodna z identyfikacją wizualną firmy.

Projekt ulotki reklamowej z samego założenia nie powinien zawierać zbyt dużo elementów, choć oczywiście będzie na nim więcej informacji, niż tylko logo i podstawowe dane kontaktowe, które zamieszczane są np. na projektach wizytówek. Prostota przekazu jest tutaj bardzo istotna. Odpowiednie wyważenie ilości danych jest ważne, aby ulotka nie przytłoczyła odbiorców, którzy będą mieli okazję się z nią zetknąć. Celem przekazania większej ilości treści należy ulotkę przeistoczyć w folder reklamowy, lub broszurę. Niekiedy te pojęcia są używane zamiennie, natomiast określają one odmienne projekty składające się z różnego zakresu treści.

Najpopularniejsze formaty ulotki posiadają zazwyczaj stosunkowo niewielkie rozmiary (np.: A5, A6, DL). Nie oznacza to, że na tym możliwości produkcji się kończą, ponieważ każdy format można dociąć do indywidualnych upodobań rozmiarowych, a także wyprodukować ulotki składane (np.: A4 do DL, A4 do A5, A3 do A4). Są to tylko przykłady, które nie kończą możliwości produkcji ulotek. Najczęściej używane formaty są jednak zazwyczaj niewielkie i w związku z tym nie ma sensu w projekcie umieszczać zbyt dużej ilości tekstu, aby nie zatracić jego przekazu. Dla przyciągnięcia wzroku niekiedy wystarcza odpowiednia oprawa graficzna i proste hasła. Ulotka i jej projekt mają pełnić funkcję typowo informacyjną i odpowiadać wyłącznie na najważniejsze pytania, które mogą się pojawić w głowie odbiorcy po zwróceniu na nią uwagi.

Druk ulotek w Toruniu

Oprócz samego projektu oferujemy także profesjonalny druk ulotek w konkurencyjnej cenie i wysokiej jakości. Niższe nakłady realizowane są w technice cyfrowej, a wyższe w offsetowej, co pozwala na optymalizację kosztów druku (w szczególności przy dużych nakładach). Co oznacza duży nakład? Nie jest to 100 sztuk, ale również nie trzeba od razu zamawiać 100 tysięcy ulotek reklamowych. Wyceniając druk dla ustalonego formatu w razie potrzeby możemy przedstawić koszty realizacji dla kilku wybranych nakładów i dzięki temu możliwe jest proste porównanie kosztów i przeliczenie na cenę za jedną sztukę ulotki.

Jesteśmy firmą z Torunia, jednak wszystkie nasze usługi świadczymy nie tylko na terenie naszego miasta, ale również całego kraju. Projekty i druk ulotek realizujemy zarówno dla rodzimych, jak i zagranicznych firm. Nie tylko projekt graficzny, ale również druk ulotek możliwy jest do wysłania poza granice Polski. Dzięki możliwości szybkiej wysyłki wydrukowane ulotki wysyłamy do firm, a także do osób prawnych na terenie całej Europy (i nie tylko). Kurierzy, z którymi współpracujemy w zakresie wysyłki zagranicznej dostarczają przesyłki szybko i sprawnie.

W zakresie druku ulotek współpracujemy ze sprawdzonymi i zaufanymi lokalnymi drukarniami w Toruniu, ale także tymi, które ulokowane są w różnych miejscach w kraju. W związku ze zdobytym doświadczeniem na przestrzeni lat mamy wypracowane optymalne warunki partnerskie, co w następstwie przekłada się na atrakcyjne ceny za druk dla naszych klientów. Jesteśmy świadomi dużej konkurencji na rynku, dlatego przy każdej realizacji staramy się oferować optymalne rozwiązania, aby zadowoleni klienci do nas wracali. Stawiamy przede wszystkim na długotrwała współpracę, a nie jednorazowe zamówienia, choć i takie są przez nas mile widziane.

Zamów projekt dla siebie
Napisz lub zadzwoń do nas

Skontaktuj się z nami ›

Od czego zależy cena za druk ulotki reklamowej?

Podobnie, jak w przypadku projektu, także w odniesieniu do ceny za druk ulotek najważniejsze znaczenie ma szczegół. Pierwszą kwestią wpływająca na kwotę jest nakład, czyli liczba sztuk, którą chce otrzymać klient. Cena jednostkowa będzie wyglądała inaczej w przypadku zamówienia niskiego nakładu i inaczej, jeżeli będziemy realizować większą partię tego samego projektu. Jest to bardzo ważne, ponieważ różnice w cenie pojedynczej ulotki potrafią się drastycznie różnić właśnie ze względu na liczbę drukowanych sztuk. Im wyższy nakład, tym cena jednostkowa jest niższa.

Kolejną kwestią, który determinuje koszt druku jest oczywiście format, czyli rozmiar drukowanej ulotki. Kupując odzież w rozmiarze XS płacimy zazwyczaj taką samą kwotę, jak za rozmiar XL. Niestety w przypadku druku działa to zdecydowanie inaczej. Zasada jest prosta – im większy format, tym kwota jest wyższa. Składanie ma również wpływ na koszt druku ulotki. Dla przykładu – format A4 zadrukowany dwustronnie będzie tańszy, niż ten sam rozmiar, jednak składany do A5. Powierzchnia zadruku jest taka sama, jednak to właśnie fakt składania podwyższa cenę.

Wszystkie opcjonalne uszlachetnienia, które wpływają na odbiór wizualny druku mają swoje pokrycie w podniesieniu kosztu za druk ulotek. Podstawowym i najczęściej używanym uszlachetnieniem jest foliowanie w błysku, macie, lub folii soft touch / soft skin. Dodatkowo możemy zrealizować wybiórcze lakierowanie (w tym również 3D), a także zastosować wypukłe kolorowe folie (stosujemy m.in. folię złotą, srebrną, miedzianą). Jesteśmy ponadto otwarci na nieszablonowe rozwiązania druku, które wychodzą poza standardowe i najczęściej używane sposoby uszlachetniania ulotek reklamowych.

Projektowanie i druku ulotek w Art Delarte

Formularz kontaktowy

Do wysłania formularza wymagane jest wypełnienie wszystkich pól i wyrażenie zgody.

Portfolio

Cennik

Doradzimy i bezpłatnie wycenimy
Napisz lub zadzwoń do nas

Skontaktuj się z nami ›

Etapy współpracy
Przed realizacją każdy pomysł poddajemy wcześniejszej analizie, aby sprostać wymaganiom naszych Klientów.


Konsultacje Pomysł Projekt Realizacja

Skontaktuj się z nami ›

Nasze atuty

Projekty graficzne na indywidualne zamówienie

Indywidualne
projekty

Obsługujemy firmy od 2009 roku

Wieloletnie
doświadczenie

Rozwiązania graficzne i programistyczne szyte na miarę

Autorskie
rozwiązania

Obsługa firm w zakresie projektowania, reklamy i druku

Kompleksowa
obsługa

Zlecenia realizowane są zgodnie z ustalonym terminem

Terminowe
realizacje

Indywidualna wycena każdej realizacji

Spersonalizowana
wycena

Oferujemy obsługę techniczną nad zrealizowanymi projektami

Obsługa
techniczna

Zapewniamy stały kontakt w godzinach pracy

Stały
kontakt

Opinie naszych klientów

Sprawdź opinie w Google ›

Uzyskaj bezpłatną wycenę ›